Turbo pohoda. Dnes som siel na 84 o 8:34 z ovsista. Siel v pohode 35. Na farskeho som prestupoval (chcel prestupit) na 78 o 8:45. (o 900 som potreboval byt na trnavskom myte). Este z 84 som videl o 8:39 95 - reku nastupim? Ahh, ne - nestihnem asi tu 14-ku zo safka o 8:48. Tak som cakal a nedockal sa 78 ani o 8:50. Tak mi nic ine neostalo ako sadnut na 88 (8:41 odchod z ovsista - keby som to vedel mohol som si dat o 10 min neskorsi budicek :D) a na safko. Tam som uz vykracoval k tescu (4, 6), predsa len nedufal som, ze by som mohol chytit 14-ku o 8:48, ked bolo 55. Ale co cert nechcel po par krokoch sa (dnes) nastastie zjavila o 8:56 tak som nastupil (este ze som nesiel na tu 95 a necakal zbytocne na nu o 8:48) a cely nateseny o nieco po 0900 vystupil na trnku. Dal som este dazdnik do opravy a az potom sa dovalila ta 78 (8:45 z farskeho).
Takze tak, clovek musi mat niekolko poriadkov v hlave, chladnu hlavu kombinacne shopnosti a kus stastia, aby prisiel na cas do prace - teda tak ako si to vyratal dopredu. Hold nebyt toho, ze to mam platene z dani, tak sa bavim.
Takze tak, clovek musi mat niekolko poriadkov v hlave, chladnu hlavu kombinacne shopnosti a kus stastia, aby prisiel na cas do prace - teda tak ako si to vyratal dopredu. Hold nebyt toho, ze to mam platene z dani, tak sa bavim.
Prichod na Patronku bol o 11:06. Pred nami stala skapata 21/4, voz 1209 (este mal teply motor). Hehe
), 4928
Darro/Dispecer-iMHD