Ad:Ing.ČECH
Milý pane!
Veľmi ma mrzí vaša nespokojnosť-z pohľadu zákazníka platiaceho si za služby nemalé čiastky, pričom služby nie sú na požadovanej úrovni. Skúsim Vám objasniť situáciu z "nášho" uhla pohľadu
:takzvaný bordel je preto taký bolestivý, pretože MHD je služba denne používaná a každému na očiach-a navyše za nemálo peňazí (ja tiež jazdím na električenku). Lenže čo sa týka faktoru vodičov, oni sú často tí poslední, ktorých by bolo treba brať na zodpovednosť-je totiž ešte plno ľudí "nad nimi"-a môžte mi veriť, naši chlapi robia, čo môžu, častokrát aj čo nemôžu, aby niekde kvoli stavu našich vozov nezostali visieť...Takisto nový Zákonník práce spôsobil viac zmätku ako úžitku, pretože ním sa svojím spôsobom zredukoval stav vodičov-nemôžu robiť prácu nadčas, ktorá predtým pokrývala medzery vo výprave chýbajúcich vozov na linkách-a zodpovedne tvrdím, že to chce skutočne vzťah k tejto práci, jazdiť s našimi vozmi za týchto podmienok...
Prajem Vám do budúcna viac spokojnosti s našou MHD-a dovtedy trpezlivosť z jej technickým i ľudským faktorom
Milý pane!
Veľmi ma mrzí vaša nespokojnosť-z pohľadu zákazníka platiaceho si za služby nemalé čiastky, pričom služby nie sú na požadovanej úrovni. Skúsim Vám objasniť situáciu z "nášho" uhla pohľadu
:takzvaný bordel je preto taký bolestivý, pretože MHD je služba denne používaná a každému na očiach-a navyše za nemálo peňazí (ja tiež jazdím na električenku). Lenže čo sa týka faktoru vodičov, oni sú často tí poslední, ktorých by bolo treba brať na zodpovednosť-je totiž ešte plno ľudí "nad nimi"-a môžte mi veriť, naši chlapi robia, čo môžu, častokrát aj čo nemôžu, aby niekde kvoli stavu našich vozov nezostali visieť...Takisto nový Zákonník práce spôsobil viac zmätku ako úžitku, pretože ním sa svojím spôsobom zredukoval stav vodičov-nemôžu robiť prácu nadčas, ktorá predtým pokrývala medzery vo výprave chýbajúcich vozov na linkách-a zodpovedne tvrdím, že to chce skutočne vzťah k tejto práci, jazdiť s našimi vozmi za týchto podmienok...Prajem Vám do budúcna viac spokojnosti s našou MHD-a dovtedy trpezlivosť z jej technickým i ľudským faktorom
opis sedi dokonale a vcera tam niekde behal
No mozno som sa mylil a mala naopak otocenu zadnu tabulu
Jano a Darro
Vyprava na niektorych linkach:
27: 1001
35: 3502
83: 2821, 2817, 2515, 2805, 2801, 2822, 2514, 2810, N 2814, 2809
niektore vozidla z 97: /1 - 1810, /2 - 1817, /3 - 1406, /4 - 1814, /6 - 1412
504: 1906