Ja som to tušil, že sestričky majú nižšie IQ než je priemer. Čo takto dôjsť z tej Patrónky k Vojenskej 212? To nejde? Len 49? A ak je pre Teba z Patrónky do Vojenskej "dlá cesta peši" a absolvuješ ju s vyplazeným jazykom, tak si tesne pred smrťou a nemá vôbec cenu sa Tebou zaoberať, daj sa preložiť na oddelenie paliatívnej starostlivosti, ale ako pacientka! ?
Áááále, Emil, veď vieš, že to nie je pravda. Prevádzkovo nespoľahlivá bola len výhybka "Elegancia", pretože bola zle odvodnená. A káčery so slabými ČB sa dávali práve na sedmičku, ktorá vtedy chodila ešte cez tunel. ako keby to bolo riešenie...a kaby si prišiel s káčerom zo sedmičky na slabé ČB do vozovne, tak by veru pindali a to tak, že hrozne.
Ked som jazdil v Beuse, ako dovod zamknutia tejto vyhybky a vyhybky na Obchodnej bola ich prevadzkova nespolahlivost, sposobena tym, ze boli v kopci. Laicky: Pri dazdi sa v zliabkoch valila voda s blatom a zanasala jazyky. Na Obchodnej sa to vyriesilo prestavbou na rozradovačku. Na SNP sa to malo urobit v ramci prestavby celeho SNP. Preto aj ta trat vyzera tak cudne (dole rekonstruovana hore nie). Diskusie o brzdach v kopci mi pripadaju blbe. Neviem ako teraz, ale za mojich cias sa po zisteni takejto zavady vyhodili ludia a slo sa do vozovne! A nikto nepindal. Dokonca sa robili kontroly vozov aby najlepsie brzdy chodili na SNP a Dubravku......
Zájazdový nemecký autobus sa dnes krátko pred deviatou hodinou v Bratislave na Vajanského nábreží v Bratislave zrazil s električkou, pričom našťastie nikto nebol zranený.
Číslo vozu 7815/4 ? ? ?
To ja som raz videl ako dosla elina z Race zastala na zastavke v Gastanovom a vodic si odskocil ,alebo co..a elina mu zacala cuvat aj s ludmi, potom utekal a naskakoval aby ju zabrzdil..a to tam nieje ziadny kopec ?
Prosim Vas, nekopte do autobusu, ten za to nemoze. Rad by som Vas upozornil, ze stranky iMHD.sk su nezavislymi strankami, nie sme ani prevadzkovatelia MHD v Bratislave a nemame moznost Vami popisany problem zmenit. Preto by som Vas poprosil, obratte sa na DPB. Dakujem.
Každé ráno ma dostáva do depresie autobusová linka č.49 hlavne zástavka Patrónka.Odkedy sa ZASE zmenil harmonogram mi chudáci zdravoťáci chodíme z Patrónky do Vojenskej peši a milá zlatá 49 si chodí úplne prázdna.Myslím že ju môžete s kľudným svedomím zrušiť pretože nieje vôbec využitá.A keď ju s vyplazenám jazykom stíhame tak nám zdrhne rovno pred nosom.Ide hlavne o tú, ktorá má odchod z Patrónky o 5.55.Radím Vám zrušte ju!Dostávam infarkt keď sa po dlhej ceste peši do Vojenskej ledva dotrepem a vodič si tam s vyloženými nohami číta noviny.Nabudúce mu kopnem do dverí!!!!!!
Aj zazraky sa obcas deju Ono drviva vacsina vozov s tym problem nema, ale stale sa pocita s tym, ze sa moze vyskytnut voz, ktory by to tam eventualne neustal. A kym budeme stale pocitat s tym, ze si niekto mohol odflaknut robotu, tak sa daleko nedostaneme
Co ja viem, urcite sa to zistit da. Viem si predstavit viacero sposobov, niektore velmi primitivne, ine sofistikovanejsie. Ty sa ma to pytas, vsak to by si mal vediet, vsak vies vsetko.
Uplne s Tebou suhlasim - taky voz nema co hladat na trati, to iste povedal aj Fobust a to iste si myslim aj ja Len vies - sme v BA, a nikdy sa to...a tak dalej
A je mi jasne ze ani prestavnik to nevyriesi, okrem toho, podla poslednych pozorovani je ta vyhybka v takom zufalom stave (volaco prilis sadnute), ze sa tam ten prestavnik domontovat uz ani neda, lebo by to nechodilo, takze nielen kable, ale aj vyhybku by bolo treba menit A vobec, rovno zrekonstruovat celu trat na SNP, a urobit predlzenie na Mierko a Hl.stanicu (konecne by sme mali v BA krizovatku 4 trati (aj ked asi nie odvsadial vsade) )
Heh, tak sme to nahodili dvaja. Az na to, ze ten autobus podla mojho nemecky nebol (mozno tak nemecki turisti...) a linka 12? Ta ju iba tlacila, myslim ze 7753+54... To neviem, mozno z Janovych pozorovani to bude jasne (uviazla aj 12X - 7114).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Piol
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/at/trams/Wien/pix.html