Eh, to ma este nikto nepredbehol?!!!?
VCERA 89/1. 3619!!! pekne zrekonstruovana s povodnou reklamou(t.j. drak)!!!!!!(podrobnosti nemam, cestoval som s nou az za tmy, odchod 21.09 z Niv).
Zo vcera(PP):
89: 3619, 3629, 3612 N., 3183.
210: 6238, 6279, 6299.
41: 3634
38: 3516
X50: 3521
Starsie vypravy a drobnosti zo vcera, kto chce, poslem mailom.
frenky: Ohladom 1405 v piatok: Nemam kredit, tak som sa neozval, ale 1821 nehradila urcite tieto odchody z Niv:
19.15(1807), 19.30(1204), 19.45(1213), 20.00(1908). Mozno Ti pomoze aspon to.
Treba čítať celé! ? ? X29 boli dva posilové kĺbáky 2.dopravnej, ktoré dopĺňali sobotnú výpravu dvoch devínskych "petržalských" poradí. X29 vypravoval dispečing. ?
Špecifiskosť Bratislavskej dopravy vidím najmä v tom, aký vzťah k MHD majú zamestnanci DPB a magistrát. No a aj v tom, koľko peňazí ide do MHD v Bratislave.
Nebolo by so mnou to hádam až také zlé! ? Mala som možnosť vidieť fungovanie MHD v Budapešti, Viedni, Lyone či Paríži - je to ale iné, s našimi podmienkami sa to nedá zrovnávať. Funguje to tam v inom prostredí, než máme my tu-podmienky Bratislavy sú inak špecifické - z mnohých pohľadov. ? ?
Ešte aktuálne k sobote-akcia na devínskom hrade-posilová doprava-osobný monitoring
Nápory ľudí v smere na Devín začali už okolo 9 ráno. Cestujúcim boli k dispozícii okrem dvoch zvyčajných domácich poradí ešte dve poradia X29, ktoré boli podľa náporu cestujúcich promptne vypravované dispečerom. Dokopy obsluhovali 4 kĺbové vozy (29 4.DTPA, X29 2.DPA). Dispečer riadil a koordinoval aj situáciu priamo na parkovisku pod hradom, kde bol obrovský zmätok spôsobený množstvami zaparkovaných osobných vozidiel a davmi ľudí. Situácia však bola zvládnutá dobre a bez väčších problémov, napriek značným masám národa. Ja sama som sa na Devín dopravila visiac za dva prsty za reklamný panel, čo je za kabínou, a musela som dávať obrovský pozor, aby obuv okolostojaceho davu neskončila na mojich bosých nohách! ? ? ? Posilové poradia však dobre pokryli nápor a dobrou koordináciou bola situácia zvládnutá k spokojnosti.
?
Bola som v teréne obzrieť situáciu - uzávierka bola cca. do 15.15 +- Výlepy pre túto uzávierku boli na zastávkach - aj A5 aj A4 formát, fialovej farby. Uzávierka Štefánikovej mala byť podľa výlepov 9-16h. Boli aktuálne ozrejmené obchádzkové trasy 93 aj 81, dokonca niektorí vodiči týchto liniek sami informovali cestujúcich. Premávka na obchádzkovej trase bola bez problémov.
?
Ja som siel a-93 v nedelu skoro rano. Vo vozidle o tom nevisel ziaden papier, vlky, prirodzene, nic nevedeli. Viem, ze to nie je vodicovou povinnostou, ale na jeho mieste by som na Zochovej vysiel z kabiny a ludom oznamil, co sa bude diat dalej. Vacsina ludi si takisto myslela, ze sa vodic zmylil. Navyse, tento vodic nezastavil ani na Zilinskej, ako to bolo napisane na informacii o vyluke. Samozrejme, vozidlovy dezinformacny system o ziadnej vyluke nevedel a veselo dalej hlasil zastavku HODZOVO NAM.
je to dost mozne. Aj tak by sa to nedalo stihnut. Dnes sa tam pojdem pozriet zo skoly, lebo z elektricky v protismere ten prepad vyzera dost zufalo.
A mam pocit, ze zasa sa zacinaju "skoky do dialky" za zastavkou Damborskeho. ?
no to BKV sa prapadlo dost skarede. Je to presne na tom prejazde, ktory pred asi 2-3 mesiacmi prerabali... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Z
Nápory ľudí v smere na Devín začali už okolo 9 ráno. Cestujúcim boli k dispozícii okrem dvoch zvyčajných domácich poradí ešte dve poradia X29, ktoré boli podľa náporu cestujúcich promptne vypravované dispečerom. Dokopy obsluhovali 4 kĺbové vozy (29 4.DTPA, X29 2.DPA). Dispečer riadil a koordinoval aj situáciu priamo na parkovisku pod hradom, kde bol obrovský zmätok spôsobený množstvami zaparkovaných osobných vozidiel a davmi ľudí. Situácia však bola zvládnutá dobre a bez väčších problémov, napriek značným masám národa. Ja sama som sa na Devín dopravila visiac za dva prsty za reklamný panel, čo je za kabínou, a musela som dávať obrovský pozor, aby obuv okolostojaceho davu neskončila na mojich bosých nohách! ? ? ? Posilové poradia však dobre pokryli nápor a dobrou koordináciou bola situácia zvládnutá k spokojnosti.
?