Oni nerozmyslaju hlavami, ale ritami vies... ? to bude asi tym. Aj ja by som to urcite urobil takym systemom ako ty lebo by to bolo urcite efektivnejsie ako dnes. ?
Tomas: Ty bud teraz ticho... stale sa len hadas. ? uz mi leziete na nervy. OBAJA. ? Hambite sa OBAJA. ?
Ja absolútne nechápem, prečo sa na každú prevádzku dáva čo najviac typov vozidiel. Však keby mala každá kolóna tak maximálne dva typy vozidiel, zrejme by sa im to udržovalo jednoduchšie. No najväčsí problém je asi v tom, že takmer každá dodávka nových vozidiel je iného typu.
To s tou zvlastnou jazdou je OK, ale viac ma v tej suvislosti nastavlo este jedno MINUS - bocne transparenty ukazovali v 50% pripadov len ZVLASTNA JAZDA a zvysnych 50% pripadov bolo ZVLASTNA JAZDA LETECKY DEN.
Inak naozaj som az cumel, ako casto tie busy chodili v case najvacsieho navalu.
Ideálne by bolo, keby linka 61 premávala tak ako normálne s tým, že linka H by premávala z hlavnej stanice presne po trase linky 61 s výnimkou zachádzky k Avionu. Pred odchodom linky 61 zo stanice by vždy určite išla linka H, aby 61 nebola taká plná.
Čo sa týka digitálnych transparentov, radšej ako "zvláštna jazda / letecký deň" by som prijal iba veľký nápis "Letecký deň". Neinformovaní cestujúci si totiž niekedy pri pohľade na nápis "zvláštna jazda" myslia, že to je nejaký špeciálny autobus a radšej do neho nenastúpia.
Ja som bol pozriet iba v meste cez obed a linka B vtedy moc casto nepremavala a aj tak bola prazdna, ale 61 bola riadne narvata. Podla mna je zvlastne, ze si organizatori zvolili tu linku B z Bajkalskej, ked odtial skoro nikto nejde a vsetci sa potom tlacia v linke 61... Radsej ziadna linka B nemala chodit a mali viac posilnit 61.
Takze suma sumarum, dnesna doprava na SIAD 2004 bola zvladnuta na 2 az 2-, ale vina lezi aj na pleciach organizatorov, ktori zrejme objednali malo busov (nebolo to az take kriticke).
Plus:
- Celkom dobry interval, navstevnikov ale asi bolo viac ako sa planovalo
- Posilnenie dopravy povolanymi zalozakmi v case najvacsieho naporu (!)
Minus:
- Okrem povolania ZV takmer ziadna organizacia dopravy. Dispeceri trochu spanikarili, ked prislo na zastavku vela ludi, preto pustili vela vozov, lenze ked tych ludi zacalo chodit este viac, busy sa pomaly ale isto minuli a potom sa dlho cakalo a boli sardinky. Ked ich zacali pustat, odchadzali nie uplne naplnene.
- Nahodne vypravovanie busov - aj ked linka B mala mat polovicny interval oproti linke V, zazil som, ze na zastavku prisli busy v poradi B, V, 61, V, V, B. Prekvapivo, aj linka V bola dost vytazena.
- Jednym zo ZV bol Ik415, ktory by som byt dispecerom poslal na L88 a z L88 by som stiahol klobasu na posilnenie.
- Linka 61 bola posilnena, to je prima, ale radsej mali spravit okrem linky B aj linku X61, ktora by nezachadzala cez Avion, pripadne B az na stanicu!
UZ SI ZAVRITE PAPULE A NEPISTE SEM TAKE SRACKY, TY TOMAS *** NA COLORA A COLOR TY UZ NEPIS NIC CO SA TYKA TOHO POSRANEHO VOZU KUA... JAK MALE DETI V JASLACH. ? ? ? ?
No najprv pojdu na 2.DPA, lebo ako vidime tak 1906 a 1919 a par dalsich vozov sa stale poziciava:) I ked by som bol velmi rad, keby sa nieco poslalo aj na 4.DPA, pretoze to je sila.
Tak vies 1803 je aj po technickej stranke dobra, takze by nebolo dobre, keby ju pridelili niekomu druhemu. Ale ked ju zoberu tak ju zoberu, nic sa neda robit ?
Tomáš: A kam pôjdu. Na 2. a 4. kolónu. Či nevieš.
Dúfam, že 1803 nie, aj keď dobré by bolo, že vodiči dostanú nový voz a dajú ho dokopy. Ale to si tí vodiči za to čo robia nezaslúžia.
jo, Color, je to pravda, že z Trnávky pôjdu preč vozy 1802 a 1803? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max