Reakcia na: S499.1023 #19746:
Nuz, sam som zvedavy, ake oficialne oznacenie to bude mat
T3B je to podla Petra Pankraca
T3B je to podla Petra Pankraca
a po dalsie:kontrola oleja:vodic je to povinny,vraj podla d1/3.No by ma zaujimalo,ktory vodic ma nafasovane rukavice/to som uz spomenul/ a klucku pre 732,741/.Moje info je take,ze vodic ma narok na toaletak raz za cas,mydlo raz za cas a pri nastupe JEDEN uterak.No ale hnevajte sa na mna kolko chcete a kolki chcete,ale toto je ten kapitalizmus,ktory sme tu chceli/?/{ako ktori};a stav vozov ,resp. vek je tu "vdaka" magistratu.No pristup vodicov k vozu,ich styl jazdy tiez vela znamena.Na 4.DP je vozov tolko,ze sanca si voz odstavit cez volno=0.0.Na trnavke si to aspon podaktori mozu dovolit.Na JD si to tiez isty pocey moze dovolit.A tak...
M: ZV 1009/3
M: ZV 2611/10; 48??/3
si nezvykaj hej. 

), ale zatial som to videl oznacene ako "T3 Mod", rovnako 7085 je (aspon v katalogu vozidiel) oznacena ako K2G, nie K2B. Asi by v tom bol prilis velky poriadok, keby sa to vsetko oznacovalo jednotne.

S499.1023
Bývalo zvykom označovať rekonštrucie podľa výzbroje a v celej ČD/SR zhruba rovnako:
TV1 - M
TV3 - len originálna zástavba, žiadne reko
TV8 - G
TV14 - veru neviem
TV Progress - P
TV Europulse - E
atď. Lenže pri množstve pasqilov asi tento systém nerozlišuje dostatočne jemne pre BA a Šalingrad:-).
I.