Rada by som vedela, ako to je s vykurovaním vozidiel. Napríklad včera odchod autobusu č. 78 z Estonskej ul. o 5.36 hod bol ako mrazák pri prestupe pri krytej tržnici na spoj č. 39 (č.voza 1515) o 5.59 hod som sa nádejala, že aspoň trošku odmrznem, ale zbytočne, bolo v ňom takisto mrazivo. Pokiaľ mi je známe, vodiči sú povinní vozidlo vykurovať aj keď nejaký dobráci automaticky otvárajú okná. Chcela by som vedieť, kto mi preplatí PN? Vďaka 45 minútovej ceste v takýchto spojoch mám zdravotné následky. Viem, že vodiči o nás cestujúcich hovoria VLČACI!!!, ale to nie je dôvod aby boli takí neohľaduplní, hlavná vec, že oni sedia v teplúčku. Kontrolujú sa vôbec vozidlá? Aj to viem, že vodičom nezáleží či je voz vykúrený alebo nie, lebo oni majú v kabínke teplo (samozrejme česť výnimkám, pretože nedá sa to povedať o všetkých). Čo robí dopravný podnik proti takýmto bezohľadným vodičom, postihuje ich vôbec?Či má pravdu vodič, že nemusí v autobuse prikúriť. Uvedený problém som napísala aj na vedenie.
Johny D
- 7718 okolo 7. h. ako ZV na linke 12/3, neskor ho nahradil 7719-20
- #19595 - bol na linke 34/2, neskor ho nahradil 2907 (povodne mal byt 2630)
- 2626 okolo 14.30 h. vypadol na linke 34/6, neskor ho nahradil ZV 2621 a napokon 2627
- 2927 okolo 18. h. vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 2817 (viac som nesledoval)
- 7819-20 okolo 18.30 h. vypadol na linke 1/1, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7718
Podla poradia:
1: 7819-20, 7767-68, 7775-76, 7779-80, 7791-92, 7793-94, 7803-04, 7813-14, 7765-66, 7751-52
5: 7933-34, 7941-42, 7837-38, 7951-52, 7913-14, 7845-46, 7921-22, 7905-06, 7904-03, 7953-54, 7909-10, 7729-30, 7931-32
12: 7777-78, 7805-06, 7719-20n, 7795-96, 7737-38, 7761-62, 7301-02
20: 1004, 1023, 1024, 1015
22: 1066, 1128, 1013
26: 1814
27: 1003, S 1010
34: 2809, 2907n, 2944, MAN
35: 3185, S 3508
83: 2811, 2927, 2830, 2818, 2813, 2814, 2812, 2514, S N 2515, 2820, 2829, 2403, 2401
382: 1111
504: 1808
Prispel ja frenky