Dobry den.
DPB ma dnes opat nemilo prekvapil. 7:38 ma ist zo zastavky Pionierska linka 7, poradie prve. Isla vsak s naskokom minimalne dve minuty, mozno aj tri. Tak som dobiehal. Vodic mi vsak doslova pred nosom zavrel dvere a odisiel. Bola to elektricka cislo 7079. Okamzite som volal dispecing, tam vsak odmietli cokolvek s tym robit, povedali mi aby som podal pisomnu staznost, oni na to nie su kompetentny. Doslova to vyznelo tak, ze "nas to nezaujima, co nas tu otravujete?". Maximalny nezaujem riesit vzniknutu situaciu. Neviem aka partia tam prave bola, ale ani to nechcem vediet! Ing. Sasik by sa nad takymto spravanim svojich dispecerov asi netesil. Nasledne som nastupil na elektricku linky 3 ktora prisla o priblizne dve minuty. A ukazovala cas 7:37, totozne s mojimi hodinkami. Priznavam ze mozno voz 7079 ma rozostavene hodiny, ale pokial viem, tak cas sa pravidelne synchronizuje cez vysielacku. Takisto viem co je to podavat pisomnu staznost, treba uviest vsetky osobne udaje, nebodaj aj cislo topanok, aby sa mohla byrokracia tesit... A z dobre informovaneho zdroja viem, ze je to iba preto, "aby sme sa nemuseli zaoberat vsetkymi *****inami ktore nam sem chodia". Za toto platim cestovne... Som prepravny substrat, naklad a nie zakaznik, ktory pozaduje nejake sluzby. A potom preco ludia na DPB nadavaju...
Cest praci!
DPB ma dnes opat nemilo prekvapil. 7:38 ma ist zo zastavky Pionierska linka 7, poradie prve. Isla vsak s naskokom minimalne dve minuty, mozno aj tri. Tak som dobiehal. Vodic mi vsak doslova pred nosom zavrel dvere a odisiel. Bola to elektricka cislo 7079. Okamzite som volal dispecing, tam vsak odmietli cokolvek s tym robit, povedali mi aby som podal pisomnu staznost, oni na to nie su kompetentny. Doslova to vyznelo tak, ze "nas to nezaujima, co nas tu otravujete?". Maximalny nezaujem riesit vzniknutu situaciu. Neviem aka partia tam prave bola, ale ani to nechcem vediet! Ing. Sasik by sa nad takymto spravanim svojich dispecerov asi netesil. Nasledne som nastupil na elektricku linky 3 ktora prisla o priblizne dve minuty. A ukazovala cas 7:37, totozne s mojimi hodinkami. Priznavam ze mozno voz 7079 ma rozostavene hodiny, ale pokial viem, tak cas sa pravidelne synchronizuje cez vysielacku. Takisto viem co je to podavat pisomnu staznost, treba uviest vsetky osobne udaje, nebodaj aj cislo topanok, aby sa mohla byrokracia tesit... A z dobre informovaneho zdroja viem, ze je to iba preto, "aby sme sa nemuseli zaoberat vsetkymi *****inami ktore nam sem chodia". Za toto platim cestovne... Som prepravny substrat, naklad a nie zakaznik, ktory pozaduje nejake sluzby. A potom preco ludia na DPB nadavaju...
Cest praci!
Ale napriklad taky vodic supravy 7911+7912 by o to urcite stal.
a nič o tom neviem.
Proste na tom zeleno-podsvetlenom LCD displeji mu svietil napis "gorivo".
Johny D
- 7069 pocas dna vypadol na linke 3 pre poruchu
- 7109 dopoludnia docasne vypadol na linke 8/4 pre poruchu
- 3636 isiel ako ZV na linku 89 o 15.40 h. i o 19.40 h.
- 7719-20 od 16.03 h. docasne vypadol na linke 2/1 hned ho nahradil ZV 7718
- 7109 o 17.12 h. odisiel do vozovne pre poruchu vozidla z linky 8/4, neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7069
- 7069 o 18.50 h. vypadol na linke 8/4 pre poruchu na zastavke Mraziarenska (smer Hl. st.) vyhodil ludi a odisiel do vozovne
- 4214 okolo 19.30 h. vypadol na linke 94 pre poruchu (chvilu bol odstaveny na Zochovej smer Petrzalka a potom odisiel do vozovne)
A este cosi:
- 2830 po 15. h. ako ZV na linke 61 (hradil nejaky plynacik dracik este, ktory isiel na plnicku)
- 7797-98 okolo 16.45 h. mal vyjazd na linku 12/1
- 7704 po 17.30 h. ako ZV asi na linke 2/6
Postrehy:
- Potagovane aj 7719-20 a zial na zaplakanie i 7831-32
- 2820 po nieco viac ako tyzdni opat v premavke
Z vypravy:
26: 1807
27: 1023, S 1702
83: 2814, 2827, 2627, 2829, 2945, 2809, 2820,
504: 1514 (i. frenky)
Necakane: 34/6 - 2810