Ja viem, že na schodoch by sa stáť nemalo, no v špičke niekedy sa nedá ináč. To by totiž štvrtina cestujúcich ostala na zastávke. Zvlášť, keď ti príde kraťas na linku, kde má byť kĺbák.
Linka 213 ma normalne grafikony a aj udaje v palubnych pocitacoch. Akurat hlasic nehlasil Sancovu.
Dnes:
213/11 - 6630, predtym 6635
213/12 - 6637
213/13 - 6624
Pred 18:00 - dve spriahnute K2S isli po Mileticovej, zadna bola z linky 14
My sme zas isli zo skoly, a prisla 4098 total narvata na 81ke...
nastupili sme, a zrazu sa na N.moste otvorili zadne dvere a s hrozou sme zistili, ze tam chyba poistka!!!
A vodic to mal na haku, skoro som prisiel o spoluyiacku
praveze rano sa toho kazi podla mna menej. A tu zlatu nedelu som myslel pred 2 rokmi a viac dozadu. Tento rok nebola posilova doprava, to viem. A ta posilova 12 mala tiez na CP napisane tu istu formulku.
Napíšem to aj sem.
Nový Čas 24.1. 2004 pripisujem aj pre wapistov
Časom by vo vozidlách mal mať každý cestujúci svoju stoliku
Budeme sa v autobusoch menej tlačiť
Na cestujúcich v hromadnej doprave čakajú lepšie časy. Dopravný ponik chce nakúpiť autobusy, pridať spoje, skrátiť intervaly. Cieľom je, aby sa cestujúci v dopravných prostriedkoch menej tlačili. "Ľudia sa tlačia. Vozidlá trpia preťažovaním, zvyšuje sa spotreba pohonných látok, dochádza k vyššiemu opotrebovaniu pneumatík," konštatuje riaditeľ rezortu prevádzky a techniky Bronislav Weigl. Obsaditeľnosť vozidiel sa v ranných špičkách vysoko prekračuje. Zatiaľ stále viac cestujúcich stojí ako sedí. Zmenu by mohli cestujúci pocítiť už v priebehu niekoľkých rokov. Dopravný podnik plánuje nakúpiť vyše sto nízkopodlažných autobusov. Tým bude možné pridávať viaceré linky a skrátiť intervaly medzi spojmi a cestujúci sa budú menej tlačiť. Ako povedal Weigl, ideálne by bolo, keby intervaly nepresiahli dvadsať minút. V špičke by zase nemali byť väčšie než desať alebo dvanásť minút. V autobusoch by mala sedieť polovica cestujúcich, v električkách 33 percent. Weigl je presvedčený, že časom v sedlovej oprave a doprave počas víkendu bud každý cestujúci sedieť, tak ako je to v Európe. Zmeny čakajú aj vodičov. Tí by mali dostať uniformy a tiež sa budú musieť učiť cudzie jazyky.
Doplené tabuľkou obsaditeľnosť vozidiel dnes a v budúcnoti:
Električka ólo 162 - 95
El. kĺbová 220 - 135
Trolejbusy sólo 82 - 55
Tr. kĺbové 150 - 97
Autobusy sólo 94 - 63
A kĺbové. 150 - 96
(Ako fotka je SU15 s textom: "Možno práve takéto autobusy sa onedlho objavia v bratislavských uliciach." Žeby NČ vedel niečo viac ako my?)
Treba už len veriť, že sa to podarí. A je dobré vedieť, že na DPB a.s. vedia čo je potrebné pre lepšiu MHDčku. Na začiatok to stačí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy
Dnes:
213/11 - 6630, predtym 6635
213/12 - 6637
213/13 - 6624
Pred 18:00 - dve spriahnute K2S isli po Mileticovej, zadna bola z linky 14