Reakcia na: Z #18619:
No uz som doma, pisal som z Wapu:-) Pozri Z ak vodic je este k tomu drzy a nadava ti zato, ze mu povies svoj nazor tak preco??? Len tolko k tomu dodam, ze jazdil z nadbehom ale ked som mu slusne ukazal, ze chcem chytit autobus pred nim tak spomalil. No neda sa to tak opisat to by si musela byt pri tom!! Ma nastval a tym to premna skoncilo!!!
Zdenko
34: 2514, 2814, 2945, 2826, 2827, 2626, 2403, 2308
81: 4848, 4508, 4823, 4510, 4037, 4047 (4838), 4309 4837
83: 2810, 2630, 2830, 2809, 2823, 2812, 2403, 2811, 2825, 2932, 2813, 2404, 2927
84: 4843, 4946, 4834, 4204, 4210, 4950, 4310, 4200/10, 4946/11
93: 4401, 4839, 4826, 4215, 4805 4846 4214, 4209, 4830, 4400, 4847, 4803, 4928, 4833
203: 6259, 6253, 6249, 6258, 6261, 6272, 6307
205: 6264, 6271, 6250, 6239, 6312, 6244, 6290, 6262, 6294, 6284, 6219
206: 6240, 6232, 6277, 6228, 6276, 6282
208: 6267, 6303, 6298, 6286, 6291, 6314, 6241, 6301, 6281, 6315
212: 6635, 6626, 6615, 6623, 6266, 6619, 6638
Miestečko: tradične
Časíček: 13:00 - 14:30 (vratane nehody, kde som bol svedkom - info dole) a od 16:00 - 16:30
Pocet KPP: 9 - 34, 81, 83, 93, 203, 205, 206, 208, 212
----
Vysvetlivky:
Voz #4037 asi od okolo 13:00 do 16:15 robil záložné vozidlo (ZV) miesto 4838, ktorý sa potom vrátil na poradie.
Na 93/6 4846 v popoludňajších hodinách (okolo 16:00) bol zácvikár.
A teraz k nehode...
Asi od 14:00 do 15:00 sa odstranovali nasledky nehody troch aut (z BA, SC a BB), ktore sa zrazili priamo v strede krizovatky (tam, kde odbocuju linky 203, 205 a 208). Pravdepodobne jedno z aut v smere na Zochovu, preslo na cervenu a druhe do neho narazilo a posunulo ho do tretieho auta pred nim.
Smer z Palisad bol uplne zastaveny (vodici vacsiny trolejbusov vypustili ludi von, aby nemuseli cakat, za co im udelujem pochvalu). Neskor dopravu zacala riadit policia, ale aj tak v tom bol chaos. (Napriek tomu neboli ziadne straty na zivotoch.) Vodici autobusov a trolejbusov zo smeru Stefanikova ulica pouzivali miesto praveho pruhu najlavejsi, (aby mohli vobec prejst) , a tym predviedli co v nich je (ako manevruju). Udelujem pochvalu. Taktiez udelujem pochvalu aj za to, ze vodicom nepraskli nervy pri tom dlhom cakani v rade.
"Najlepsia" situacia bola na trolejbusovych linkach. Az som sa cudoval, ze im tie bambusy nevyleteli z trolejoveho vedenia lebo boli velmi natesno a ocelove lanko (alebo ako sa to vola) sa natiahlo. Bravo!
Inac, ked sme uz pri tej nehode, malo to jednu vyhodu. Mohol som vklude napisat vypravu:).
Takze asi tolko. Dufam, ze som vas potesil.