Parada... dnes bez problemov sme stihli prestupit do linky c.93/6 na Lucanke (22:24) z linky c.90/1 lebo isiel len -1min. a tak sme boli este pred linkou c.93 diky bohu lebo dnes v takom vetre by sa mi dva krat slapat nechcelo... este ze neprsi lebo to som uz potom ako neutronova bomba
Zdenko: Zacvikar na 93/6 este aj teraz vo vecernych hodinach ved aj musi...
Neviem co sa stalo ale vozidlo 4404 z linky c.94/? isiel po Znievskej ano dobre pocujete po Znievskej to je ta kolma ulica na Pekaren dost nezvycajne... asi 15km/h mal zapnute smerovky a osvetlenie do vozu, ale ludi tam nemal, asi isiel na poruchu alebo rovno do vozovne.
all> ja sa tu k teme bonzovania vyjadrovat nebudem. Kto ma poznate, poznate aj moje nazory na niektore veci co mi vadia na vodicoch, ci uz znamych, alebo neznamych, tak to sem nema zmysel pisat.
zopar postrehov z dnesnych dni:
- rano okolo tej 6h hlasila DNV silny dazd. Ale aj napriek tomu, mali spoje premavajuce z/do DNV meskanie od 5 do 20 min.
- 1906 ako sa zda tak skoro do srotu nepojde (velmi som sa na ten den tesil), nakolko dostala nove blatniky a spodne oplechovanie. (hubova podstielka v zadnej casti vleku ostala)
- mam take zdanie, ze aj 7909+10 sa podrobila prehliadke v UD, ale zial nemam to overene.
Miestečko: tradične
Časíček: 13:00 - 14:30 (vratane nehody, kde som bol svedkom - info dole) a od 16:00 - 16:30
Pocet KPP: 9 - 34, 81, 83, 93, 203, 205, 206, 208, 212
----
Vysvetlivky:
Voz #4037 asi od okolo 13:00 do 16:15 robil záložné vozidlo (ZV) miesto 4838, ktorý sa potom vrátil na poradie.
Na 93/6 4846 v popoludňajších hodinách (okolo 16:00) bol zácvikár.
A teraz k nehode...
Asi od 14:00 do 15:00 sa odstranovali nasledky nehody troch aut (z BA, SC a BB), ktore sa zrazili priamo v strede krizovatky (tam, kde odbocuju linky 203, 205 a 208). Pravdepodobne jedno z aut v smere na Zochovu, preslo na cervenu a druhe do neho narazilo a posunulo ho do tretieho auta pred nim.
Smer z Palisad bol uplne zastaveny (vodici vacsiny trolejbusov vypustili ludi von, aby nemuseli cakat, za co im udelujem pochvalu). Neskor dopravu zacala riadit policia, ale aj tak v tom bol chaos. (Napriek tomu neboli ziadne straty na zivotoch.) Vodici autobusov a trolejbusov zo smeru Stefanikova ulica pouzivali miesto praveho pruhu najlavejsi, (aby mohli vobec prejst) , a tym predviedli co v nich je (ako manevruju). Udelujem pochvalu. Taktiez udelujem pochvalu aj za to, ze vodicom nepraskli nervy pri tom dlhom cakani v rade.
"Najlepsia" situacia bola na trolejbusovych linkach. Az som sa cudoval, ze im tie bambusy nevyleteli z trolejoveho vedenia lebo boli velmi natesno a ocelove lanko (alebo ako sa to vola) sa natiahlo. Bravo!
Inac, ked sme uz pri tej nehode, malo to jednu vyhodu. Mohol som vklude napisat vypravu:).
No uz som doma, pisal som z Wapu:-) Pozri Z ak vodic je este k tomu drzy a nadava ti zato, ze mu povies svoj nazor tak preco??? Len tolko k tomu dodam, ze jazdil z nadbehom ale ked som mu slusne ukazal, ze chcem chytit autobus pred nim tak spomalil. No neda sa to tak opisat to by si musela byt pri tom!! Ma nastval a tym to premna skoncilo!!!
co sa tyka rana, tak neboli skoro ziadne problemy. Vsetky cesty boli prejazdne, ani trolejbusom sa nesmykalo. Jediny vacsi problem bola dlha zapcha na Gagarinovej a Prievozskej ulici. A na exprese hlasili, ze na Kolibu to tiez islo dost pomaly.
Okolo 9:00:
- 3001 odstavena na Prazskej smer mesto ako linka 41 aj s Policajnou dodavkou
- 6255 odstavena na Zahradnickej smer Zimny stadion ako linka 208
- 6299 mal asi pokazene 2. a 3. dvere, takze nastup a vystup prebiehal cez prve dvere
Nemala som v úmysle reagovať na určité veci, aj keď sa ma "priamo nepriamo" týkaju - ale ...možno to bude prijaté s porozumením...
Mám otázku, či je profesionálne - myslím od nás tu - púšťať na VEREJNÚ SIEŤ vety typu: ten vodič je *** (prípadne niečo horšie), xxx na xxx/x telefonoval za jazdy...Páni, my tu sme kolegovia, mnohí z nás sa poznáme osobne, či sme priatelia. Mnohí z nás sa tu osobne poznajú z niektorým vodičom či vodičmi. Ja netvrdím, že je od vodiča profesionálne, keď telefonuje za jazdy alebo robí, čo by za volantom nemal...ale my tu nie sme ich sudcovia...dispečeri z našej stránky boli vždy vážení práve preto, že sa snažili k problematike pristupovať objektívne a veci uviesť zo svojej pozície na pravú mieru nie tým, že pod ich nickom a ich rukou bude svietiť na VEREJNEJ SIETI pár hviezdičiek...Aj vodiči sú z mäsa a kostí a majú chyby ako každý z nás...ale nie je na nás, aby sme to menili nasilu takýmto spôsobom...ono to vždy nie je prijaté s porozumením...viem, o čom hovorím...
Dopravný podnik má vo svojej kompetencii prostriedky i ľudí, ktorí eliminujú neprofesionálny prístup svojich zamestnancov k vykonávanej činnosti. Ale hviezdičkové príspevky z našej dispečerskej stránky nie vždy veci prospejú. A aj tu platí, že veci uvarené doma sa nechodia jesť von...a porekadlo o striebre a zlate by v tomto prípade tiež našlo svoje uplatnenie...
Som veľmi hrdá na našu stránku, webmajstra a celý kolektív - a toto nepopieram ani pri rozhovore s priamo "ohviezdičkovanými"! Sú to totiž tí, ktorí nám môžu pomôcť profesionálne dozrieť - chce to však získať dôveru a tá nevznikne, ak bude mať punc hviezdičiek....
Iba toľko - a prepáčte, ak som bola príliš osobná.
Dovolím si podotknúť, že z nezaujatého pohľadu nikto z tu diskutujúcich nemôže objektívne posúdiť rozsah poškodenia 4850 a 4832! Objektívne to môžu zhodnotiť iba ľudia zainteresovaní. Ja osobne si nemyslím, že na 4832 by malo menej práce a mohla byť skôr v premávke - podľa čoho si usúdil?
Nerozumiem, čo sa má nahradzovať ohľadom ik280 - prosím o vysvetlenie. Tiež ohľadom, aké nepojazdné vozy sa posielajú do Zlína - ďakujem.
Co sa kasles, napis surovo evidencko, toto sa nerobi. 66x9. Takze teoreticky 6609, 6619, 6629. Jeden z tychto troch...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy