Pravý resp. stredný pruh je uzavretý pre práce na ceste a boli tam tie betónové bloky ako ochrana a dodávka do toho vpálila a bloky skončili rozmetané po celej ceste tak že autobusy nevedeli prejsť. Už sa to podarilo nejako odsunúť je prejazdný ľavý pruh
Momentálne prerušená premávka autobusov na zastávke Dvory v smere do mesta. Dodávka narazila do betónových záteras a tie skončili po celej ceste a pre autobusy je to neprejazdné
S ľuďmi je to beznádejné, teda s ich ignoranciou. Už som to tu písal, bolo to v Prahe, v dobách pred-elektronických. Na zastávke I.P.Pavlova prasklo potrubie, výluka električiek, prasklo to priamo na zastávke, koľajnice prerušené, medzi nimi jama, v jame robotníci, zastávka prekrytá celá čiernym igelitom, nad tým veľká ceduľa (červené na bielom) "Zastávka je zrušena", pod tým zavesené oznamy o výluke a na zastávke ľudia, medzi iným som si všimol dve "dámy" 50-65, ako čakajú na električku a nadávajú, že nič už dlho nejde. A to priamo nad výkopom a nad pracujúcimi robotníkmi... Optimizmus v tomto prípade nie je na mieste, ľudia sú skrátka nevšímaví ignoranti!
Nie, pozvánka ta akciu DPB nieje mimoriadnosť, je to dopredu ohlásená a plánovaná akcia na ktorú sa tí čo by tam mohli chcieť ísť chystajú dopredu a dozvedia sa o nej z iných kanálov.
Nikto nejde iba tak von, zbadá na tabuli že je deň šotoušov a na základe toho pôjde do vozovne miesto tam kam plánoval ísť pôvodne.
Súhlasím, že tých informácií tam je teraz koľko krát naraz veľa. Veď stačí si občas otvoriť VZT, že aký elaborát tam rotuje. Ale pokiaľ nie je žiadna "akútna" mimoriadnosť, tak rolujúca pozvánka na akciu DPB (čo je tiež svojim spôsobom mimoriadnosť) môže v konečnom dôsledku mať oveľa väčší zásah ako počet ľudí čo tu na imhd to zavzdušní.
Ešte raz si pomôžem Viedňou, tam to často využívajú aj na nápisy tipu "Veselé Vianoce" a to už teda informačnú hodnotu má 0,000 nič.
Len potom sa stráca informačná hodnota samotného faktu, že tam nejaký oznam beží (preto by som osobne nezverejňoval na displejoch ani plánované výluky, iba mimoriadnosti)
V zahraničí sa tiež bežne zastávkový tabule využívajú aj na takéto účely (veď už len toť za humnamy vo Viedni či v Brne). Že by každý DP to používal na ****coviny a nevšimol si to?
Tabule by aj tak problém nevyriešili, lebo väčšina ľudí informácie na zastávkach ignoruje. Vidieť to pri každej výluke, papierové oznamy visia, informácie na tabuliach sú tiež ale 90 % cestujúcich si ich ani nepozrie. Ľudia stoja meter od tabule a aj tak si nič neprečítajú. Problém nie je nedostatok tabúľ, ale to, že pozornosť dnes smeruje výhradne do mobilu a nie na svet okolo seba. A hádam nejdeš zrovnávať NP vozidlá s informačnými tabuľami na zastávke. Nehovoriac o tom, že vždy si môžem tabuľu zobraziť na tom mobile, NP vozidlo si sám nepristavím.
Keď tam máš elektronickú tabulu tak sa tam aj väčšinou pozrieš kedy ti ide spoj no a zbadáš rolujúci text o výluke. Na Pionierskej máš zastávku tak 300m od električkovej. To musíš ešte absolvovať presun cez Čabelkovu križovatku. Riazanská je tiež dosť odveci od električkovej. Vzdialenosť medzi nimi je tak 250m.
Áno do vytrín sa málokto pozerá.
Ráno boli električky jedna za druhou od križovania trate s cestou z Rače pri zastávke ŽST Vinohrady do mesta až po zastávku Biely kríž. Pohli sa pár minút pred deviatou. Na mieste bol dopravný dispečing a technici. Nevyzeralo to na nehodu, skôr nejaký technický problém.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jak44
Ešte raz si pomôžem Viedňou, tam to často využívajú aj na nápisy tipu "Veselé Vianoce" a to už teda informačnú hodnotu má 0,000 nič.