Najideálnejšie, v roku 2025, by bolo, keby to vedel ovládať dispečing. Vodič má na starosti vozidlo a cestujúcich, nemá sa kedy hrať s transparentami. Dispečing vie, kde ho poslal, malo by to byť poprepájané. V roku 2025 je určite dostupná technológia a zmena by sa dala naplánovať na niekoľko rokov - ako všetko poprepájať a ovládať z centrálneho počítača. Začať by sa dalo električkami - máme málo tratí a liniek, takže na tom by sa to dalo odskúšať.
99% tých hlásení čo sú prednahraté sú v praxi nepoužiteľné…
Odklon síce zadám, ale keďže “najnáročnejšieho zákazníka” BUSE zatiaľ niečo ako pražský “síťový režim” implementovať nenapadlo, tak od toho momentu zamrzne infosystém v celom voze až do zrušenia tohto režimu…
A panely sú často posledná vec ktorú vodič rieši. Ja nemám často ani priestor vyťahovať kódovník a lúštiť z neho príslušný kód, nieto ešte listovať v zozname cieľov v PP.
Toto by malo byť v palubaku pokiaľ sa nemýlim...
Ale operatívne miesto X3 mohli predĺžiť 95 (nasadiť o 2 poradia naviac) aby sa vedel vykryť čas a cestujuci by nemuseli vykonať prestup navyše
Ja som minule išiel L3, ktorá išla operatívnou výlukou cez Vazovovu a Krížnu a vodič pekne všetko hlásil do mikrofónu. Aká bude trasa, aká nasleduje zastávka... závisí asi od šoféra a jeho schopností/chcenia. Škoda, že nechcú všetci...
A nemá náhodou možnosť vodič zadať odklon a navolit si cieľ podľa potreby?
+ vyhlásiť nejaké predpripravené mimoriadne hlásenie? (Neviem, či ich vôbec DPB ma prednahraté). Toto by mohlo v takejto situácii stačiť.
Najideálnejšie by bolo, keby premávala s cieľom "Centrum šípka X3 Petržalka" podobne, ako to bolo počas víkendovej výluky v Rači. No neviem, či sú všetky takéto ciele nahraté v palubákoch. Samotný cieľ Nám. Ľ. Štúra by mohol spôsobiť, že niekto na Blumentáli by nechal električku odísť v domnienke, že ďalší spoj pôjde normálne do Petržalky.
Naco potom su tie displeje? Takze by vlastne stacilo pouzivat klasicke plastove tabulky z 1980-90s a vyslo by to podstatne lacnejsie ako farebne svietiace hracky.
Pokiaľ vodič na zastávke Centrum upozorní na nutnosť prestupu na náhradný autobus, je to určite lepšie riešenie ako premávať s cieľom "Nám. Ľ. Štúra" už od Komisárok, kde o nejakej mimoriadnej výluke ani nechyrovali.
DP píše Šafko:
Linka 3: prerušená premávka na Šafárikovom nám. smer Petržalka. Za zastávkou Centrum (A) premáva cez Námestie L. Štúra (A) na Šafárikovo námestie a späť do Rače. Náhradná autobusová doprava X3 premáva obojsmerne medzi zastávkami Farského - Centrum.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
DueStage
Odklon síce zadám, ale keďže “najnáročnejšieho zákazníka” BUSE zatiaľ niečo ako pražský “síťový režim” implementovať nenapadlo, tak od toho momentu zamrzne infosystém v celom voze až do zrušenia tohto režimu…
A panely sú často posledná vec ktorú vodič rieši. Ja nemám často ani priestor vyťahovať kódovník a lúštiť z neho príslušný kód, nieto ešte listovať v zozname cieľov v PP.