Reakcia na: MatejBA #180091:
Ja som tomu príspevko porozumel tak, že by vyskočil pilot, ktorému skončí plánovaný pracovný čas. Autobus39 tam píše o limite presne to, že ak by hrozilo prekročenie limitu, tak letí iná posádka a tá pôvodná ostáva na zemi. Ale pilotom sa často stáva, že neskončia podľa plánu ale skončia prácu oveľa neskôr. Leteckú spoločnosť nezaujíma, či mali niečo naplánované, pokiaľ to umožní limit podľa predpisov, tak letia aj s dlhým meškaním. Pilotom sa stáva aj to, že im na poslednú chvíľu prehodia služby, t.j. letia inde a v inom čase (toho istého dňa) ako mali pôvodne naplánované. Ich zamestnávateľ potrebuje minimalizovať škody, ktoré by musel zaplatiť cestujúcim, posádky sa tomu musia prispôsobiť, im EÚ odškodné nestanovila.
mirec240
K zvyšku poviem len toľko, že ja som v prvom príspevku pochválil tento krok, lebo mi to ušetrilo čas a stihol som aj 37 pod Mostom SNP, ale zároveň tvrdím, že to stále nie je ideálne riešenie (ale oproti minulému roku, keď som čakal vyše 30 minút je to posun k lepšiemu). Problém je v tom, že nie vždy sa dá poslať autobus hneď v čase odchodu a včera si to vyžiadalo meškanie aj odchodu v opačnom smere a meškala aj druhá spomínaná služba, lebo ZV sa nenapojil včas. Ďalšou vecou sú povinné prestávky. Na tej linke 91 to funguje, ale nefungovalo by to na všetkých linkách...