Dnešným dňom začína rekonštrukcia chodníka a dláždenej parkovacej plochy presne oproti Starej sladovni na ul. 29. augusta, už pred 8 hod. ráno tam bolo množstvo ťažkej techniky, počítam že tam budú aj nejaké drobné obmedzenia MHD (?)
Vodiči 64 a 49 , v pripade dlhšej rady automobilov medzi Sokolskou a Stromovou prosím obiehajte stojace mot. vozidla v strednou a busovom pruhu po pravu točivú zákrutu k Stromovej aby ste nebrzdili svoje ostatne linky za vami a nedošlo k opakovanemu vytrubovaniu linky 42 pretože opakovane spôsobujete problém zadným ostatným linkam, aby mali problem sa zaradiť a tým sa nespôsobovali zbytočné meškania. Zaraďovať sa máte možnosť v
pravo točivej zákrute pri Stromovej, za výhybkou, kde je dostatok priestoru a vás ostatný motorovy učastníci v tom zaradení pred zakrutou z Bus pruhu musia tolerovať.
Už som zhruba pol roka nebol na Vinohradoch, ale vtedy sa poobede otáčali práve v smere hodinových ručičiek, čiže ľudia vystupovali v obratisku a nastupovali na priebežnej zastávke. Podľa CP tu na stránke to tak stále je, lebo nástupište smer Hlavná stanica je A (teda spolu s linkou 3) a výstupište je B/D (spoje do Rače stoja na B, končiace spoje na D v obratisku).
No Vinohrady sa používajú primárne tak ako som písal keďže ráno idú všetky spoje L7 smer Rača a poobede kvôli vlakom stoja na zastávke smer Rača
Teda pokiaľ sa nič nezmenilo...
Ale je to stále málo ... Vinohrady sa používajú taktiež protismeru hodinových ručičiek a detto Rača ...
Takže máme obratiská
Hlavná Stanica, Ružinov, Zlaté Piesky a Dúbravka kde sa ide proti smeru
Karlova Ves kde sa ide v smere hodinových ručičiek
Rača je obsluhovana výhradne vozidlami 30T takže tam sa to mení pravidelne a obratisko Vinohrady nie je pravidelne obsluhovane 29T
Takže stále je veľký nepomer
v pripade jednosmernych elektriciek premavajucich v tej istej trase sa na samotnej trase da predpokladat ze je pri celom kolecku rovnaky pocet lavych a pravych oblukov; akurat ze nam to kazia obratiska, ktoretuto rovnovahu rusia a na kazde kolo pripada jeden 360 stupnovy lavy obluk navyse (az na jednu drobnu vynimku su vsetky obratiska (do ktorych mozu v pravidelnej premavke jednosmerne elektricky) realizovane ako vyhradne lavotocive pri pravostrannej premavke)
takze nejake nerovnomerne stranove opotrebnie obruci sa teoreticky ocakavat da (ako to je v praxi netusim)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
pravo točivej zákrute pri Stromovej, za výhybkou, kde je dostatok priestoru a vás ostatný motorovy učastníci v tom zaradení pred zakrutou z Bus pruhu musia tolerovať.