v pripade jednosmernych elektriciek premavajucich v tej istej trase sa na samotnej trase da predpokladat ze je pri celom kolecku rovnaky pocet lavych a pravych oblukov; akurat ze nam to kazia obratiska, ktoretuto rovnovahu rusia a na kazde kolo pripada jeden 360 stupnovy lavy obluk navyse (az na jednu drobnu vynimku su vsetky obratiska (do ktorych mozu v pravidelnej premavke jednosmerne elektricky) realizovane ako vyhradne lavotocive pri pravostrannej premavke)
takze nejake nerovnomerne stranove opotrebnie obruci sa teoreticky ocakavat da (ako to je v praxi netusim)
To by platilo na jednokoľajke, kde by nebola slučka ani na jednej strane (napr. Tatranská električka). Ale ak je na jednej strane slučka, ako na e3, situácia je zložitejšia. Nejde len o ľavo-pravo, ale aj o predo-zado.
Prepáčte mi laickú otázku. Prečo staršie jednomerné električky majú ojazdené obruče kolies, kým obojsmené, ktoré sú rovnako staré tento problém nemajú? Objsmerné sú kvalitnejšie?
DPB: Linky 49 a 64: obojsmerne prerušená premávka na Miletičovej. Linka 49: medzi zastávkami Karpatská (A a B ) a Ružová dolina (B a A) premáva cez Legionársku, Mlynské nivy a Prievozskú. Linka 64: z konečnej zastávky Valašská za zastávkou Trnavské mýto (F) premáva cez Trnavskú cestu, Rožňavskú do Depo Trnávka a späť tou istou trasou. Linka 71: premáva bez obmedzenia.
Niečo sa vysypalo na Kramároch. Waze aj Google Mapy zatiaľ mlčia.
Edit: Zmažte ma, nevšimol som si Mikiho a Maxa.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek
na Vinohradoch a teoreticky v Rači vedia električky prejsť do protismerneho oblúku