Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #179924:
No Vinohrady sa používajú primárne tak ako som písal keďže ráno idú všetky spoje L7 smer Rača a poobede kvôli vlakom stoja na zastávke smer Rača
Teda pokiaľ sa nič nezmenilo...
Reakcia na: B K #179925:
nie, ale rovnako tak tam nestretnes ani 29T z opotrebenia obruci ktorych tato diskusia vznikla....
Reakcia na: TomJ #179924:
Výhybkovo je to možné v smere, aj proti smeru.
Reakcia na: Ma178rek #179922:
Na L7 jazdia iba 30T? 🧐
Reakcia na: Ma178rek #179922:
Na Vinohradoch sa otáčajú v smere hodinových ručičiek. V Rači sa používajú oba smery.
Reakcia na: si #179921:
Ale je to stále málo ... Vinohrady sa používajú taktiež protismeru hodinových ručičiek a detto Rača ...
Takže máme obratiská
Hlavná Stanica, Ružinov, Zlaté Piesky a Dúbravka kde sa ide proti smeru
Karlova Ves kde sa ide v smere hodinových ručičiek
Rača je obsluhovana výhradne vozidlami 30T takže tam sa to mení pravidelne a obratisko Vinohrady nie je pravidelne obsluhovane 29T
Takže stále je veľký nepomer
Reakcia na: Ma178rek #179920:
karlovu ves som si akosi neuvedomil, moja chyba....
Reakcia na: si #179918:
Karlova Ves je opačne
na Vinohradoch a teoreticky v Rači vedia električky prejsť do protismerneho oblúku
Reakcia na: Zukato #179917:
6912 bola dnes na 71/9, takže to môže byť fotka pri výjazde na linku (ak to bolo fotené okolo 10:00)
Reakcia na: Mhr1 #179916:
v pripade jednosmernych elektriciek premavajucich v tej istej trase sa na samotnej trase da predpokladat ze je pri celom kolecku rovnaky pocet lavych a pravych oblukov; akurat ze nam to kazia obratiska, ktoretuto rovnovahu rusia a na kazde kolo pripada jeden 360 stupnovy lavy obluk navyse (az na jednu drobnu vynimku su vsetky obratiska (do ktorych mozu v pravidelnej premavke jednosmerne elektricky) realizovane ako vyhradne lavotocive pri pravostrannej premavke)
takze nejake nerovnomerne stranove opotrebnie obruci sa teoreticky ocakavat da (ako to je v praxi netusim)
Reakcia na: Max #179906:
Podľa tohto https://evidencia-dopravcov.eu/foto/152633 71 išla poza autobusku cez Svätoplukovú.
Reakcia na: Joyki #179913:
To by platilo na jednokoľajke, kde by nebola slučka ani na jednej strane (napr. Tatranská električka). Ale ak je na jednej strane slučka, ako na e3, situácia je zložitejšia. Nejde len o ľavo-pravo, ale aj o predo-zado.
Reakcia na: juraj76 #179909:
Pokial viem tak obojsmerne maju menej kilometrov najazdenych.
Reakcia na: juraj76 #179909:
Ano, a lebo vzdy z jednej strany si nicia v oblukoch
Reakcia na: ES499.0001 #179910:
Aké číslo linky?
Reakcia na: ES499.0001 #179908:
Už som myslel, že začínajú konečne zavážať Krasňany a ako prvé historičáky.
Reakcia na: ES499.0001 #179908:
Foto
Prepáčte mi laickú otázku. Prečo staršie jednomerné električky majú ojazdené obruče kolies, kým obojsmené, ktoré sú rovnako staré tento problém nemajú? Objsmerné sú kvalitnejšie?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.