Prepáčte mi laickú otázku. Prečo staršie jednomerné električky majú ojazdené obruče kolies, kým obojsmené, ktoré sú rovnako staré tento problém nemajú? Objsmerné sú kvalitnejšie?
DPB: Linky 49 a 64: obojsmerne prerušená premávka na Miletičovej. Linka 49: medzi zastávkami Karpatská (A a B ) a Ružová dolina (B a A) premáva cez Legionársku, Mlynské nivy a Prievozskú. Linka 64: z konečnej zastávky Valašská za zastávkou Trnavské mýto (F) premáva cez Trnavskú cestu, Rožňavskú do Depo Trnávka a späť tou istou trasou. Linka 71: premáva bez obmedzenia.
DPB: Linky 42, 49 a 64: prerušená premávka na Kramároch obojsmerne. V úseku Hlavná stanica - Kramáre - Červený most premáva náhradná doprava X42.
DPB: Linka 49: premáva v úseku Mliekarenská - Hlavná stanica. Linky 42 a 64: medzi zastávkami Sokolská - Patrónka/ Lovinského premávajú cez Brniansku, Hroboňovu, Lovinského a Mlynskú dolinu.
Toto je odvážne trasovanie: Linka 31: smer Blumentál pokračujú zo zastávky Zochová na Kollárovo nám. (A), Radlinského, Májkova, Blumentálska, Vazovova, Blumentál.
Dispečeri práve mali doť naponáhlo hore Kollárkom smer Hodžovo.
A cestujúci na Kollárku (B) dosť nechápu nezastavujúce spoje L31.
Výluka ukončená cca 19:38.
Presne tak. Vrátim sa na Kuchajdu a pokračujem na ZP. Nabudúce si dám pozor.
Nie je to Ex, ktorý ma odvezie desiatky kilometrov a musím sa vracať napr. z Trnavy/Galanty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
juraj76