Ten výložník je v #179692. A teda laicky mám pocit, že vyložník je izolovaný, teda je tam čosi ako izolátor, aj keď nie som expert na výložníky.
Inak mne celkovo ten dizajn ukotvenia pripadá nie veľmi fail safe. Tým, že výložník má v tomto prípade ťažnú funkciu, tak sila vedenia smeruje nadol a teda tá nešťastná svorka je "ťahaná" smerom k osi dráhy. Keďže predpokladám, že každá jazda trolejbusu spôsobuje mikrovibrácie, je to podľa mňa vždy otázkou čaasu, kedy sa svorka uvoľní a celý ten záves začne vedenie sťahovať k zemi. Ale vravím, toto sú moje laické úvahy.
Máš pravdu, na to nie je, až na tých ďalších smerom ku Gaštanovej. To by musel Ike špecifikovať, či ten ním sledovaný je izolovaný. Každopádne výložník bez izolácie už patrí len na nejakú nostalgickú trať.
Neviem vylúčiť spojitosť, ale ja som videl len klasické blokovanie križovatky autami odbočujúcimi na stanicu na krátky cyklus, resp. teda idiotmi, čo sa z Pražskej pchali do nimi zaplnenej križovatky.
Teoreticky to umožnuje väčšie rýchlosti vďaka väčšej pružnosti. V rýchlostiach do 65km/h je to ale úplne nulitné. Všeobecne sa mne najviac páči trať okolo úradu vlády. Pekné laminátové výložníky a na nich K+Mky porcelánové. A hlavne je výložník na začiatku spevnený po prvú svorku kovovou rúrkou. Modernejšie trate, ako napríklad ASMN majú už iba čisto laminátové 58mm výložníky a tie sa ohýbajú ako luk. Hlavne keď má stĺporadie väčšie rozostupy a sú na nich delty alebo výhybky.
Vo všeobecnosti tento spôsob montáže s trojitou izoláciou je bratislavská špecialita. Ak je výložník izolovaný, mali by byť svorky chytené páskami priamo o výložník a nie ďalší zbytočný preves pod výložníkom, kde to môže povoliť.
Na križovatke Púchovská x Pri Vinohradoch uniká plyn - asi tam niečo prerazili pri prácach na ulici Pri Vinohradoch.
Sú tam zaseknuté minimálne dve L3 smerom na konečnú. Podľa tabule to stojí už aspoň 20minút.
Jazdné pruhy do mesta sú obsadené hasičmi a policajtami, premávka do mesta je policajtami vedená v ľavom pruhu cesty v smere von z mesta.
Fun fact: Ulica Pri Vinohradoch je už týždeň a pol uzavretá, ale pracovať tam začali až cca predvčerom.
Tam si už aj nadbiehajú.. toto priecestie je extrémne preťažené. Otočka smer Riazanská lebo na Čabelkovej križovatke sa k Slimáku nedostaneš + supluje už zrušené na Garde. Semafory sú tam v pláne už dlho.
Pri Figare by hlavne mala byt konecne svetelna krizovatka. Plus je to jedina priama cesta na Ahoj/Briezky ak teda nemaju ist cez Tupeho a Kyjevsku, takze ju nemozes len tak zrusit ako svojho casu prejazd pri hriboch v KV.
Pri Figare po par dnoch dalsia buracka elektricka vs. auto. tentoraz dodavka.
Kua, naco su tie priecestia dobre nechapem! Ved nech si autickari (aj ja som) nadbiehaju aj 2-3 kilometre! A nieze vsade priecestie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Stenly