Dopravu riadi(l?) policajt.
Nahradenie semaforu policajtom by nemalo mať vplyv na priepustnosť.
Skôr si myslím, že je to bežná predvianočná premávka ovplyvnená vallovinami na nábreží.
Technická otázka: do akej miery sa dá opraviť zberač po poškodení, a kedy je potrebné ho nahradiť novým? Napríklad pred pár dňami sa vraj 7715+04 zlomil zberač ale o deň na to sa vrátila do premávky, zatiaľ čo 7837+38 v 2014 po zlomení zberačov v Rači bola odstavená približne 2 týždne.
A napríklad 7922 po vykoľajení v máji 2003 zostal pôvodný zberač Brecknell-Willis, zatiaľ čo 7839+7840 musela dostať tento rok komplet nové zberače a opeknela.
To bol snáď ten istý blb v plechovici čo trafil posledný podvozok L4 pri zastávke Centrum. Akurát teraz s iným autom. Niekto by mal naozaj vyhľadať očného.
Ja zase nerozumiem tomu, že vydajú článok 6 hodín po nehode a napíšu, že električky do mesta budú možno meškať
Teraz, keď sú poznámky vo výprave tak pekne vidno, približne koľko škodových udalostí denne sa stane. Predpokladám, že väčšinu nezavinia vodiči DPB (a zvlášť v prípade električiek).
Podľa DPB neobsluhuje linka 4 smer ZP zastávku Americké nám. v stálej polohe, ale premáva cez Blumentál. Ale dôvod je mi záhadou, lebo išiel som okolo pešo a nič sa tam nedialo, len pri výhybke stojí dispečer s autom (možno čakajú na servisákov).
Podľa mňa práve ten vodič auta nečakal, že električka ešte spomalí pred výhybkou. On sa už rozbehol, no električka "nestihla" odísť z miesta, cez ktoré sa auto chystalo otočiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andrej
A napríklad 7922 po vykoľajení v máji 2003 zostal pôvodný zberač Brecknell-Willis, zatiaľ čo 7839+7840 musela dostať tento rok komplet nové zberače a opeknela.