L31 ti na Blumentáli svieti o 4 min. ráno v špičke a reálne príde o 15 min. Linka s 20 min. intervalom fakt nemá čo v centre hľadať. Platí aj pre L39. Absolútne sa nedá na to načasovať. Nič s tým nerobia. Info dostali už viac krát. Problém je zápcha na nábreží, ktorá je každý deň iná. jeden z 20 tich šoférov si to skráti resp. obíde po koľajách.
No ale toto vlacikovanie dost ovplyvnuje aj situacia na trase, preplnenost ciest, nehody apod. A ja osobne virtualnu tabulu ako aj na zastavke co zobrazuje odchody berem s rezervou.. Vacsinu mi to realnejsie sedi ked si k casu co zobrazuje tabula priratam tak este +1min, vtedy je to takmer "online"..
V smere do Dúbravky odídu tri spoje za tri minúty, hoci mali mať rozostup v rámci ôsmych minút. Ako si môžete všimnúť, potom v rámci 10 minút nejde do Dúbravky nič.
V smere do Petržalky idú 4 spoje za 5 minút, pričom mali ísť v rámci 13 minút. Samozrejme, na zastávke sme čakali asi 10 minút a nič nešlo. Takže namiesto pravidelného 4 až 5 minútového intervalu sa buď jazdí častejšie ako metro, alebo sa jazdí ako v sedle.
chybaju 12m vozy na Juraku, ale nemal by som im to za zle, Petržalka by neprežila bez požičaných NB18 a to nemusí byť ani školský rok .. tak niečo môžu aj oni požičať ostatným
btw práve pozerám že okrem dlhodobo odstavených 1061 a 1064 sa posledné dva dni nepohli ani 1062 a 1065... tak zrejme preto si požičali tie vraky
Presne ten istý problém majú aj rovnaké tabule na ŽST Petržalka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirec240