Tieto šroty už dávno nemali jazdiť. Akurát to spôsobuje problémy cestujúcim, keď sa pokazia po trase a prinajhoršom sa to musí ešte kuplovať. Úplne zbytočné poruchy a ešte k tomu v nedeľu.
Tento víkend priniesol 2 výluky zvládnuté na úplne rozdielnej úrovni. Kým hodová výluka vo Vrakuni bola zvládnutá perfektne - nahraté odklonové trasy, akustické hlásenie včas informovalo o odklone, boli zverejnené výlukové cestovné poriadky (dobré bolo aj to, že na žiadnom poradí linky 71 nechýbal 3-článkový trolejbus - boli solídne obsadené, ale nie preplnené), včerajšia (nezákonná) večerná výluka kvôli behu bola zvládnutá otrasne - električky premávali chaoticky, na niektorých radiálach aj vyše 20 minút nič nešlo, potom prišlo niekoľko vozidiel za sebou, vozidlá premávali v režime "linka+cieľ", t. j. žiadne zobrazovanie trasy a žiadne zobrazovanie aktuálnych odchodov na zastávkových tabuliach, na zastávkach bez informačných panelov žiadne informácie o odklonoch a o cestovných poriadkoch samozrejme ani nehovoriac. Po skončení výluky sa všetky električky išli za každú cenu napájať na svoj cestovný poriadok, bez ohľadu na rovnomernosť dopravy. Úplne ma dorazilo, že vodič električky nevedel po slovensky. Nevedel nielen povedať ani jednu súvislú slovenskú vetu, ale ani len nevedel správne vysloviť názvy zastávok. Keď už je pre DPB taký problém zaplatiť zahraničným vodičom jazykový kurz, mohol by aspoň zabezpečiť, aby nejazdili na linke zasiahnutej výlukou, kde je predpoklad, že budú potrebné komunikačné schopnosti v slovenskom (alebo nedajbože anglickom) jazyku. Aj pre nich samotných to musí byť potom veľký stres, keď ani poriadne nerozumejú pokynom dispečingu (obzvlášť, keď cez niektoré vysielačky im je problém rozumieť aj pre Slovákov).
Určite je to vhodný podnet na zamyslenie aj pre expertov z vedenia DPB. Čo tak obnoviť prevádzku lunaparku? Ešte vždy je tu zástup nových špeciálnych vozidiel, ktoré netrpezlivo čakajú na svoje ďalšie využitie. Podľa mňa je to čistá win-win situácia. Budú pekné fotky, magistrát sa bude môcť pochváliť a kindermafia bude vrtieť chvostíkmi.
Cca o 8:20 som prechádzal na bicykli po tej predĺženej vetve Pribinovej k mostu Apollo od Prístavnej a išiel odtiaľ neskutočne hlučný sykot. Teraz už viem, že to pekne unikal plyn.
Nie, zámer bol čo najviac nasrať vodičov drahších áut (to je dlhodobý tajný program Magistrátu) a ničenie trolejbusov sa je príjemný bonus. Bude dôvod obstarať nové.
robos robi podla vykresu/ako mu povie nadriadeny co ten vykres ma v rukach a urcite firma nebude minat material naviac (ktory musi zaplatit) na to aby spravila vyssi hrb.....
Mimochodom, keby takíto koncept poznali aj u súprav tak by ani T3G neboli tak na tom ako sú dnes. Ak máš prebytok vozidiel v danej kategórii tak nie je nikde napísané že sa furt musia točiť tie isté vozy dokola. Je to len daň za žehličkofíliu, okrem tých pár týždňov v auguste sa toto nedeje s kačicami.
Hroboňka ich ako tak stíha obmieňať aby si každý zajazdil. Nebude to taký fail. Ale tú Mudroňovu treba fakt opraviť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Klepeto