DPB: 34 sme zrušili, pretože meškala na Mytnej a keď sa zaradila na Hodžovom námestí na trasu 83, tak s 83 vláčikovala. To pri predĺženej 84 nehrozí.
*Nikto nič*
83 a 84: vláčikuje už štvrtý deň v oboch smeroch
Cestujem električkou do školy, keď vodič električky niečo oznámi. Bohužiaľ nehovorím po slovensky, takže som nerozumel, ale povedal niečo o 1 a 7 na Hlavnej stanici
ta idea by mozno nebola zla, keby za tym bola aj zmena pristupu (vieme ze doteraz to bolo nahovno, ludia su na to zvyknuti a kedze sa moze stat ze sa nieco aj pocas dna v prevadzke pokazi a chvilu trva kym to zachytime, tak vyuzime aj spatnu vazbu a dalsie kolko tam uz bude vymenene vozidlo za take co klimu funkcnu ma....)
avsak ak aj nadalej to funguje ako hadzanie hrachu na stenu tak je to len zbytocny reklamny balast....
Podľa mňa je zvláštna už samotná idea, že sa urobí kampaň na to, že cestujúci majú hlásiť nefunkčnú klimatizáciu. To nie je náhodou práca niekoho iného? Povedzme kontrolórov, dielne alebo vodičov. Ako píšeš, prioritou by malo byť zabezpečiť, aby vozy bez funkčnej klimatizácie ani nevyšli do premávky a tie, ktoré sa pokazia počas dňa, boli z premávky stiahnuté a nahradené iným vozom. Len to by sme sa nesmeli boriť s problémom, že tie nové slabučké 22 kW klímy nevedia Sorky utiahnuť, a že stále sú tu klímy, ktoré nestačia ako slabučké Sutrak pre midibusy a rovnako slabučké 18 kW Webasto, ktoré pri 30 stupňových teplotách nemajú žiadnu šancu pri akomkoľvek servise čokoľvek vychladiť.
Ako je vlastne definované "zbytočné ponechanie motora stojaceho vozidla v chode" (citácia zo zákona)? Osobne by som kúrenie/chladenie vozidla počas prestoja nepovažoval za zbytočné (najmä ak tam ostáva sedieť vodič, ktorý tiež potrebuje tepelný komfort)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207