Obruče alebo monobloky - v každom prípade treba mať naplánovaný servis, rozpočet na servis a včas ukončiť výberové konania. Pracoval som vo verejnom sektore v zahraničí a tam sa riešili tieto veci cez "volume purchase agreement" - za dohodnutý tarif na dlhší čas a pred koncom kontraktu už bolo ukončené verejné obstarávanie pre ďalší kontrakt. Električka je moc drahá hračka aby stála a čakala, takže aj opravy po nehodách a vandalizme by sa dali riešiť takto.
DPB: Linky 90, 91 a 191: obojsmerne prerušená premávka na Balkánskej ul. Linky neobsluhujú zastávky Kovácsova a Ovocná. Zastávka Vývojová je obsluhovaná v náhradnej polohe (pri cukrárni).
Áno, vydržia dlhšie ale potom musíš meniť celé koleso, nielen obruč. U železníce sú monobloky vzhladom na rýchlosti a prenášané sily jasná voľba, u električky si nie som istý.
DPB: Linky 42 a 47: obojsmerne prerušená premávka na Hodžovom námestí. Linka 42 premáva medzi zastávkami Autobusová stanica cez Karadžičovu, Legionársku, Šancovú a od zastávky Sokolská po svojej trase. Linka 47 medzi zastávkami Kvačalova (A) cez Karadžičovu, Legionársku, Šancovú, Pražskú, Hroboňovu a od zastávky Lovinského (D) po svojej trase.
Včera ležal stĺp semaforu pre chodcov oproti hostincu Rýchlik (na južnej strane Šancovej) vo vodorovnej polohe, takže tú opravu asi nevedia urobiť obratom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto