A to si nepamätáš, keď hrubý piesok bol skutočne hrubý a plný štrku. To si si posypal a koľaj bola hneď biela a nie ako teraz, že ten piesok odfúkne cestou od hadice po koleso.
Ja neviem ako to bolo, ale tú pani som osobne veľmi dobre poznal, ale dám ruku do ohňa za to, že do cesty vošla na signál voľno, zatiaľ čo auto z mesta videlo oranžovú, tak ešte pridal nech stihne, no už išiel na červenú, kedy chodcom skočila zelená.
Tam je škoda, že nie je od Harmincovej až po ŽST Lamač 2+2, alebo aspoň 2+1, kde by smerom z centra boli dva pruhy, z ktorých by pri stanici šiel jeden do Lamača a druhý na Alexyho
k tej nehode v Lamači: ak to bolo na tej svetelnej križovatke, tak tam je veľmi slabo citlivý dotykový spúšťač zelenej pre chodcov cez Lamačskú, v čase, keď som chodil do dúbravských tesiec pešo z lamačskej stanice, som tam občas vystával dieru. Tak ktovie, či tej seniorke nerupli nervy a neskúsila prebehnúť na červenú(bežne to tam ľudia robia), ale to nám už žiaľ nepovie. Celkovo tie semafory pri Stn. Lamač sú veľmi nešťastne spravené a nezriedka som tam vídaval smerom od mesta kolónu, ku ktorej prispel aj ten lievik pri nadchode.
Ja to tu nejdem rozvádzať, ale najväčší problém s rozbehom má rozhodne Škodovka. Tam, kde sa všetky vozy nešmýkajú, tak Škodovka už ABSkuje, pieskuje a trasie sa. Čo sa týka kačíc, tak práve tie prvé, čo majú hrubý piesok sú podstatne lepšie, všeobecne jazda na hrubom piesku je o mnoho lepšia, krásne to drví a účinkuje. Nech to je ako je, ale za tohto počasia (aj celú jeseň) je piesok dobrý kamarát každého vodiča električky.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
samkoh