už približne od 6.50, je to neprejazdné. Len škoda, že linku 30 nedali cez starý Lamač= obslužnosť Segnárov + by meškala len ako linka 130 t.j. cca 6 minút v smere do Lamača a nie skoro pol hodinku obchádzkou cez Dúbravku (zápcha pri ŽST Lamač, dlhšia trasa, státe v zápche pri Technickom skle...)
Ako sa zvykne riešiť, keď sa stane, že električky na linke 3 prídu do Petržalky v opačnom poradí ako majú odtiaľ odísť? Napríklad dnes ráno výjazd z Jurajovho dvoru na Americkom námestí predbehol meškajúci spoj z Rače. Rieši sa to tak, že sa v Petržalke výnimočne nastupuje na výstupišti alebo idú z Petržalky opačne a na správny odchod sa vymenia až v Rači?
keby len BA, to je snáď špecifikom Slovenska, jeden môj známy z východu (dnes dôchodca) v 90. rokoch podnikal v oblasti "voda, plyn, kúrenie" a často robili aj preložky sietí (tam na východe). Čo rozprával, tak nebolo týždňa čo by s bagristom neriešili nejaké prerazené/preseknuté siete, hovoril že nájsť sieť z časov komančov čo by bola uložená podľa projektu, to bola snáď skôr náhoda
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207