Kĺbak sa otočí na Úderníckej úplne v kľude aj v priestore obratiska. A Mesto tiež úplne bez problémov. Keď sa kĺbak otočí na Kadnárovej, tak tieto dve konečné nemôžu byť problém.
Keď na Údernícku jazdí na nočáku kĺb, chodieva sa otáčať na parkovisko pred kúpaliskom.
Ale povedal by som, že pri troche zručnosti by sa tam mal otočiť kĺb aj v priestore obratiska. Jedine by teda asi zablokoval vjazd na parkovisko.
vedel by niekto doplniť či ten dnešný ranný záložný Otokar na linke 80 bol až na zastávke Nesto či len po Údernícku jazdil? Lebo to by bola celkom rarita na Nesto kĺb....aj keď neviem či by sa tam vlastne otočil???
31Tr #6818 zrazila 17-ročného mladíka, poznám ho osobne. Trpí vážnejšou psychiatrickou poruchou, nevylučujem, že to urobil zámerne, aj keď si prajem, aby to tak nebolo. V každom prípade je na vine zrejme on a nie vodič.
križovatka Prievozská - Ružová dolina nejaká vážnejšia DN, prítomné dve vozidlá RZP, niekoho odvážali, aj polícia a trolejbus min jeden na blikačkách.......ono sa to stalo už zrejme krátko po 8 hod, teraz bude už 9 h, neviem presne o čo ide????
a ešte spomeniem, že cez uplynulý víkend som videl 2 nehody, pri ktorých bol odstavený regiobus:
1. v piatok poobede na tých nových semaforoch pri čiernovodskom tescu v smere od vajnor.
2. v sobotu pred obedom v PK na semaforoch pri veľkej stanici.
Vodiči sú všade rôzni, ja mám s vodičmi z AMS tak zo 75% pomerne dobré skúsenosti. A aj u SL sa našli vodiči, ktorí neboli práve predpisoví, napr. som za čias SL niekoľkokrát bol pod nejakou zámienkou z 527 vysadený vo Viničnom už pri ZŠ a nie na domovine(vodič tam nechal odstavený autobus a išiel si čosi kúpiť do Jednoty alebo krčmy).
Žiaden arrivácky náprotivok neexistuje. Arriva Bratislava si CP nerobí.
Problém je že v BIDke si vymysleli úplne nezmyselnú dogmu jedného chronometrážneho pásma na všetky časy, hoci je úplne zrejmé že jazdná doba o pol ôsmej ráno bude niekde úplne inde ako na nočáku (nie, ani len nočáky nemajú vlastné pásmo). Presunuli sme sa z jedného extrému (čo spoj, to vlastná chronometráž) do druhého. Pritom stačilo použiť 2-3 pásma, ako to máme v MHD.
Ja vítam že priemerná rýchlosť za výrazne zvýšila a vodiči s tým už nemôžu jazdiť ako slimáci. Ale zas načo mi je krásne nakreslený systém kde na papieri všetko nadväzuje, keď v realite sa mešká tak že prestupy sa totálne rozsypávajú?
Čo sa rýchlosti odbavenia týka, tam je otázka prečo BID toleruje ten hotentótsky systém so zadávaním zastávok.
ono je otázkou aj to, ktorý grafikonista do tých CP regiobusov zarátaval aký čas na odbavenie cestujúcich. Lebo ak napr. grafikonista u SL rátal podľa slabšej špičky na hlavných zastávkach 4 nastupujúcich na spoj a na ostatných jedného a naproti tomu arrivácky náprotivok rátal podľa okrajových časov 1 cestujúceho na hlavných zastávkach a 0,25 na ostatných zastávkach, tak mohli rátať s tou istou priemernou rýchlosťou medzi zastávkami a aj tak im vyšlo iné číslo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas.ryan