Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes okolo 15:00 bola nejaká nehoda na Račianskej. Niektoré 7ky (a možno 3, ale nie som si istý) boli odklonené na ŽST Nové Mesto a jazdili mimo grafikonu.
Reakcia na: trolejbus6207 #173593:
Výcviková...
Dnes ráno pred pol siedmou videná na Mliekarenskej 6105 s cieľom "výuková jazda" na transparente...
Reakcia na: Pe67 #173591:
Už nejaký čas prejazdné, zdržanie cca 15 min.
O 15.25h som videl stáť pred zast.Lafranconi, smer mesto voz 7530 ( linka 9), vedľa ležal človek. Buď bol zrazený ,alebo odkvacol, to som nevidel. Električky do mesta stále nejdú.


Reakcia na: N/A #173585:
1435/6
Reakcia na: Urbanway 2423 #173588:
Ak máme mať integrovanú dopravu nielen podľa mena, bolo by namieste predĺžiť l. 7 do Rače aj poobede (a tým lepšie využiť vozy, čo v súčasnosti jazdia len ráno), za súčasného skrátenia regiobusov zo smeru Pezinok do Rače a zavedenia premávky l. 75 aj mimo špičiek (v úseku Pionierska / Kukučínova - Bajkalská v preklade s l. 98, bez ohľadu na ďalšie zmeny by bolo vhodné posilniť toto tangenciálne spojenie).

Pre cesty z okresu Pezinok na AS Nivy by mala slúžiť kombinácia nosných vlakov (v primerane hustom takte) a nosnej t-bus l. 40.
Pre cesty z okresu Pezinok na Bajkalskú by bolo možné prestúpiť v Rači z regiobusov na nosnú električkovú dopravu a z nej potom na l. 75 (príp. na l. 98). Prestup medzi el. a a-bus v smere do centra je pomerne komfortný na Stn. Vinohrady, v smere z centra by bolo vhodné zriadiť priechod pre chodcov pri označníku el. zastávky Pionierska B (reálne tam ľudia aj tak prechádzajú).

Skrátenie regiobusov by prinieslo prestup navyše, ale odbúralo ich postávanie v zápchach a ušetrilo vzkm, ktoré by sa použili na l. 7 a l. 75. V smere z Pezinka by regiobusy odbočili z Púchovskej doľava na Trávnu (už dnes na CSS možné), z nej doľava na Koľajnú a skončili by pri žel. stanici Rača. V smere do Pezinka by od žel. st. Rača išli Koľajnou a Výhonskou a z nej odbočili doprava na Púchovskú. Tým by zároveň bola zriadená obsluha žel. stanice Rača autobusmi. Bolo by potrebné zrušiť malý trávnik pred staničnou budovou v prospech odstavu regiobusov (aka vybudovať TIOP) a vyriešiť parkovanie na Výhonskej pre jej lepšiu prejazdnosť). Zázemie pre vodičov regiobusov by bolo v budove ŽSR.
https://www.google.sk/maps/@48.2091789,17.1601886,3a,75y,48.3h,83.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHfSLJ1Xx8bd1IQoQtk4V2g!2e0!7i16384!8i8192
Reakcia na: N/A #173585:
Keďže sa blížia voľby, tak sa možno 7 opäť poobede predĺži do Rače a tým pádom by zostalo iba pár ranných poradí na 7. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #173581:
Ja som na prvú myslel, že to je reakcia na otázku "prečo sa už dávno do 7303+7304 nenainštaloval TV Progress"... 😁
Bol nejaký prestoj na Karloveskej, práve obnovené.
Reakcia na: Andrej #173580:
Po nasadení nových vozidiel sa rozlúčime určite s prvými K2S - neviem či nie po 7112 vrátane a rovnako pôjdu vraj preč T3G a T3M, T3P ostanú. Reálne som teraz zvedavý na výpravu od začiatku šk. roka, keďže je veľmi veľa vozidiel na stojánke na Juráku. Každopádne by sa niečo mohlo urobiť s rannými sedmičkami, pretože tie trojhodinové služby sa nikomu nechce robiť a bolo by lepšie to nejako inak vyriešiť.

@S499, už minule som rozmýšľaľ nad tým Ing. 239,167, no nič mi nenapadá. 😁
Reakcia na: Andrej #173583:
Na to je odpoveď: Šotovedenie DPB, brnenský syndróm, ing. 239,167.
Reakcia na: S499.1023 #173582:
Ja som nemyslel dnes, ale dávno, povedzme okolo 2006-7. Vtedy sa ešte modernizovalo vo veľkom.
Reakcia na: Andrej #173580:
Pretože je nezmysel dnes modernizovať vysokopodlažnú súpravu. Vozov je dosť, len ich treba racionálne nasadzovať.
Reakcia na: Urbanway 2423 #173577:
Ešte to vyzerá, že by bolo treba pár stĺpov.
Reakcia na: Urbanway 2423 #173579:
Neviem či táto teória je platná, nakoľko vypravovanie Tetrisu na ranné služby ho skôr šetrí než ničí, a do T3G sa ďalej investuje vo veľkom (viď 7839+7840).

Najnovšie kecy čo som počul boli že po dodaní nových elin budú na odstrel vozy s výklopnými dverami, ale neviem či je to aj pravda.

Mimochodom, kým sme pri tejto téme prečo sa už dávno do 7303+7304 nenainštaloval TV Progress? Prečo silou mocou to chcú skúsiť s tou asychronnou pomstou? Tie vozy nejazdia a nejazdia, vozidlové skrine určite budú v skvelom stave po modernizácii. Pri takomto tempe tu ešte budú (ne)jazdiť ešte o 40 rokov.
Reakcia na: Mhr1 #173578:
Nebude za tým snaha o čo najrýchlejšie "zničenie" starších vozov, aby sa mohli čo najskôr vyradiť (po dodaní ďalších nových električiek), lebo inak mi to tiež veľmi nedáva zmysel?
Reakcia na: N/A #173570:
V tom je tá absurdita. Modernejšie a aj mladšie T3P na Juráku stoja, zastaralejšie z Krasňan jazdia... Logiku v tom nechápem. To akože presuny vozov sa nedajú robiť? Lebo "nikdysatonerobilo?"
Reakcia na: S499.1023 #173576:
Nedala by sa urobiť otočka v týchto miestach: https://goo.gl/maps/dUYVVLHEMFMSjyAW8
Stačili by tam 2 výhybky a oblúk (+ úprava vodorovného značenia). Na nejaké otáčanie pri výlukách a mimoriadnostiach by to mohlo stačiť. Tie výhybky by sa mohli vymontovať z tej spojky smerom na Námestie slobody, ktorá sa aj tak veľmi nevyužíva.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.