Reakcia na: ceres #172937:
Tam je to v niekoľkých rovinách: ESTW v Petržalke nebolo tak úplne prispôsobené slovenským návestným a zabezpečovacím zvyklostiam. Ale keďže Siemens bol vtedy protežovaný, mohol si dovoliť povedať "takto to dodávame do celého sveta, upravte si na svojej strane". Druhá rovina je, že niekde sa ZZ mení aj častejšie, inde vydrží aj dlhšie. Tretia rovina je, že dnes je protežované AŽD a je tu tlak tých pár stavadiel od Siemensu "vymiestniť". Inak na ESTW nie je čo "vybývať".
barack40
Tieto úpravy stoja zlomok peňazí v porovnaní s úplnou výmenou zabezpečovacieho zariadenia, ale ŽSR nie sú (resp. do tohto výpadku neboli) ochotné financovať ani to. Veď čo by sme chceli, je to "nové" a inde majú aj storočnú techniku... Bohužiaľ, takto to to u nás na železnici chodí.
Inak pokiaľ mám správne info, tak v Kittsee je plánovaná úplná výmena tohto stavadla na rok 2026, vtedy by aj malo dôjsť k prepnutiu Kittsee, Gattendorfu a Parndorfu do BFZ Wien.