Pri nižšej rýchlosti je kratšia brzdná dráha a nastávajú menšie škody na zdraví a majetku. Navyše doprava produkuje nižší hluk.
Ale so znížením rýchlosti skutočne nejde ruka v ruku aj menší počet nehôd. Ich dôvody sa však menia, k bežnej nepozornosti sa pridáva pocit menšieho rizika (však idem pomaly, to určite ubrzdím, nič sa nestane...) + nepohody (trčím v zápche pol hodinu / plazím sa cez mesto aj keď by som mal byť už doma) + správania ostatných (ak ideš pomaly, chodec sa ti skôr vrhne pod kolesá ako keby si šiel rýchlo). Naopak ubúda nehôd súvisiacich so stavom vozovky a kvôli nedaniu prednosti v jazde.
Ale inak rada, ktorú si dostal, že ak nevieš jazdiť v miestach s obmedzenou rýchlosťou, tak (tadiaľ) jazdiť nemáš, bola správna
Áno, stĺpik tam bol. Na stĺpik som zabudol. Červený stĺpik neplní funkciu dopravnej značky, ani nie je určený pre cestné vozidlá. Mám pochybnosti, či ten pásik bol vôbec reflexný.
ten cerveny stlpik s modrou kruhovou znackou by mohol postacovat (max tu znacku dat kusok vacsiu), ale akosi v tych troskach tam na fotke aspon ja nevidim jeho pozostatky, bol tam vobec pred touto nehodou ?
PS: taketo oblasti so znizenou rychlostou aspon mna potom zvadzaju kedze sa pri soferovani slimacim tempom prilis nudim venovat sa aj vselicomu inemu okrem toho co je predo mnou....
https://goo.gl/maps/PAUDE9kAs8GxM6qdA
neviem, ci je tento stav aktualny, v kazdom pripade bavime sa o "zone 30" v centre mesta, nie o vypadovke. Takze neviem, ake znacenie by si si tam predstavoval.
Ak by to znamenalo, že sa vyradia tie rozpadnuté Citelisy, čo na 94 jazdili doteraz, tak prosím. Inak si myslím, že adeptov na posilnenie nájdeme aj lepších.
Bude prebytok klbakov takcitak po dodani 70ks. Aj keby sa vyradili vsetky 741, SU15, secondhandy. Horuci kandidati na klb su 37,88,94. SUckove 74 a 196 neviem ci tam solo alebo NB18. A to este ma mozno prejst L50 na vodikove sola.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
birch
Ale so znížením rýchlosti skutočne nejde ruka v ruku aj menší počet nehôd. Ich dôvody sa však menia, k bežnej nepozornosti sa pridáva pocit menšieho rizika (však idem pomaly, to určite ubrzdím, nič sa nestane...) + nepohody (trčím v zápche pol hodinu / plazím sa cez mesto aj keď by som mal byť už doma) + správania ostatných (ak ideš pomaly, chodec sa ti skôr vrhne pod kolesá ako keby si šiel rýchlo). Naopak ubúda nehôd súvisiacich so stavom vozovky a kvôli nedaniu prednosti v jazde.
Ale inak rada, ktorú si dostal, že ak nevieš jazdiť v miestach s obmedzenou rýchlosťou, tak (tadiaľ) jazdiť nemáš, bola správna