Na L99 ale bol predsa problém s tým, že nevyjazdili služby, nie? Veď časť z nich bola pôvodne určená pre Petržalku a chvílu tam aj boli predtým ako sa tam preradilo prvých 12 Citelisov z Juráku.
Ale fakt neviem načo by bolo dobré vypravovať hentaké črepy (BN 10.5), ktoré boli v rovnako zlom stave ako Citelisy ak nie v horšom. A ešte navyše nemali žiadne nízkopodlažné sedadlá (tie sklápačky na bokoch fakt v roku 2020 nemožno považovať za prijateľné), polovicu vozidla vysokopodlažnú a pomalé vyklápacie dvere (z toho prvé a tretie ešte aj úzke).
Ja fakt nevidím v čom boli/sú BN 10.5 lepšie ako Citelisy a pripomína mi to spomienky na Ikarhnusy či Vrakosy.
Väčšia škoda je to že rozpredali tie BN 10.5. Kľudne mohli ďalej slúžiť v Petržalke namiesto otrasných Citelisov.Na 99 by bohate postačili.A keď jazdili minulý rok na 95 a 94 tak som ani nespozoroval rozdiel.
pokial si to zosharuju clenovania domacnosti ktori nikam inam nechodia, tak to ostane len doma, ale pokial dakam aj chodia a pouzivaju na to prostriedky verejnej dopravy tak by bolo vhodne aby aj tam sa dali dodrzat rozostupy.... a je velmi smutne ze na jednej strane peruju obchodnikov a zatvaraju obchody ale na druhej strane take nieco ako rozostupy vo verejnej doprave (kde kludne mozes stravit aj viacej casu ako v obchode) nik neriesi....
Nemusíme to s rozostuomi preháňať, momentálne najviac sa covid áírir tak že doma sa sharuje a niekto chorý ide do práce a ďalej...
Ja som v MHD opatrný bežne v rámci možností, skôr to že teľatá napríklad prídu ku mne do práce bez rúška a tvrdia že oni nemusia mať tak toto je väčší problém...
Niekomu asi ušlo že základná prevencia sú rozostupy. V dnešnej dobe nič také ako "príliš veľa miesta v autobuse" neexistuje. Potom sa nedivme že nám kolabujú nemocnice.
Mal som možnosť tieto dni vidieť (ne)vyťaženosť MHD a ľutujem, že teraz na linky 63 a 88 nevypravili vyradené BN 9.5, krásne by pokryli celú výpravu a kapacitne by stále bohato presahovali aktuálny dopyt. Po trase Lamač - Bojnická sme v 63 išli naraz najviac šiesti.
Momentálne cez tieto sviatky nebolo treba toľko miest v busoch, dnes som zhodou okolností videl foto, kde zadná časť je opáskovaná a predná sa používala pre to lebo dopyt je minimálny(bolo to v ČR)
To vážne ideme riešiť plochu čistenia? Koľko sa tým ušetrí? 2 centy za rok? Rovno môže DPB prestať kupovať kĺbové vozy. Potrebuje DPB šetriť? Dochádzajú im peniažky? Ak hej, nech začnú od seba! Pred 2 rokmi cez Vianoce boli kĺbové vozy normálne a žiadny problém a plytvanie z toho nebolo. A inak ohľadom výpravy beriem aj vozy. Určite je lepší NB 18 City Euro 6 než polorozpadnutý Citelis alebo hučiaci Urbanway. Tedom ani nespomínam.
vacsiu plochu na cistenie beriem, ale co sa poctu dielov tyka, tam asi medzi vozidlami s rovnakym poctom "osi" (naprav) (a klbov, aby sme nahodou neskusali porovnavat "bezny" klbak s 15m solarisom ) az tak velky asi nebude...
Väčšie vozidlo = drahšia údržba (je potrebných viac náhradných dielov), väčšia plocha na čistenie,...
Nočáky podľa mňa nemôžu byť zrušené preto, lebo DPB funguje vo verejnom záujme a musí zabezpečovať aspoň základnú obsluhu mesta aj v noci a navyše nočáky využívajú aj vodiči, ktorých by asi ich zrušenie veľmi nepotešilo.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yellowcaptcha
Ale fakt neviem načo by bolo dobré vypravovať hentaké črepy (BN 10.5), ktoré boli v rovnako zlom stave ako Citelisy ak nie v horšom. A ešte navyše nemali žiadne nízkopodlažné sedadlá (tie sklápačky na bokoch fakt v roku 2020 nemožno považovať za prijateľné), polovicu vozidla vysokopodlažnú a pomalé vyklápacie dvere (z toho prvé a tretie ešte aj úzke).
Ja fakt nevidím v čom boli/sú BN 10.5 lepšie ako Citelisy a pripomína mi to spomienky na Ikarhnusy či Vrakosy.