Reakcia na: Minko #170232:
Asi nepoznáš situáciu v iných mestách, a to nemyslím len v Česku. V Prahe tvoria T3P významnú časť výpravy a električky s vysokou podlahou - a aj oveľa staršie ako naše T3P - jazdia všelikde v západnej Európe. Veď naše sú po rekonštrukcii, majú modernejšiu výzbroj ako T6, 5 z nich je vlastne nových. A ekonomicky vraziť investíciu do rekonštrukcie a prezbrojenia električiek a potom ich nevyužívať, je naprostý nezmysel. Prečo Praha vyradila už temer všetky T6, ale T3P si necháva? Ak už sa nejaké električky nemajú využívať, tak radšej odstaviť T6 s najväčším kilometrickým priebehom do rezervy a jazdiť naplno s T3P!
Pe67
2. Tá výprava je dosť šialená. Ako teda na linkách 1,4,9 mať 28 garantovaných nízkopodlažných poradí je šialené ak vieme že máme iba 30ks 29T. To znamená že ak budú viac ako 2ks odstavené, tak logicky tam bude musieť ísť 2xT3. Pre porovnanie vozov 30T treba 24ks (22ks na linku 3 plus 2ks ZV), čiže tam je rezerva 6ks (čo je nič moc). Nadbytok je iba vozidiel K2, tie idú iba na linku 7 (ráno 21ks, poobede 6ks) a 1ks ZV (hl.st.) - toto presne je problém jednolinkového variantu - teda konkrétne to že máme 35ks K2S plus 1ks K2G (čo nevyužijeme) a nedostatok kapacitných vozov.