Celá tá výprava je dneska nejaká čudná:
1. Ako Ty píšeš, na linke 33 len autobusy a všetky z Petržalky
2. Vracia sa DP do starých koľají? Na garantovanom nízkopodlažnom 3 poradí linky 9 súprava a na negarantovaných nízkopodlažné!
3. Linka x5 mala byť zrušená, ale jazdí.
4. Ak dáme vo výprave zvýrazniť vozidlá teraz v premávke, plno električiek nejazdí, a aj tá výprava je nejaká čudná.
CIze lacnejsie bude dusit NB18 do kopcov na naftu ako raz za tri tyzdne vymenit 31tr ? Skor vidim problem ze uz bude tazsie odtiahnut 31tr z novej Riviery skrz miesto na vystupisti a blokovanie spojov.
Trolejbusarske sluzby Hrobustova ale prevadzkovane s autobusmi jak doteraz X33/5-8 (or vikendova X5/X33/13-16). Majitelia 25tr tam casto jazdili s NB18 z Petrzalky.
Ale keďže aj napr. L1 má cez víkend všetky poradia nízkopodlažné a napriek tomu je v CP zopár vysokopodlažných spojov, niektoré dokonca iba jedným smerom, pôjde asi o chybu pri vytvorení alebo spracovaní CP. No nič to, na manévre s 15 TrM si bude treba počkať až keď nasneží
Odkedy chodī 41 zo stanice, tak v špičke je tam nadväznosť iba na papieri. Ráno medzi 7-9h som ešte nezažil že by 41ka meškala z Búdkovej menej ako 2 min. Detto poobede sa podarī jeden odchod z 10 načas.
Keď potiahne predný bus úplne dopredu tak sa zmestia za seba kĺbák aj sólo, hoc zadné vozidlo bude mať dvere dosť ďaleko od hrany nástupišťa. Pristavovanie k hrane je ale všeobecný problém na tej zastávke a napríklad pri 203 je to kvoli tvaru obratiska v podstate nemožné. Čo sa týka otáčania kĺbovej 203 na Búdkovej, nie je to nejaký veľký problém - bežne sa pred voľným dňom na večerných poradiach, ktoré prejazďujú na nočáky, vyskytujú kĺbové vozidlá.
Zaujímavé, že táto poznámka je aj pri 83/12, ale tiež mi vyhadzuje, že bude vypravovaná z Petržalky. Tam ale predsa už žiadne VP vozy nie sú a Karosy nemôžu preradiť do Petržalky, lebo tam nie je plnička CNG.
Našiel som 3 výnimky: ráno 6.50, 7.20, 7:50 z Na hrebienku smer Búdková nadväzuje na 207, keďže 203 a 207 majú ráno 6:45-8:00 z búdkovej obidve 10-minútový interval, kým 41 15-minútový... vtedy to ako riešia?
Ako pozerám túto fotku, napadla mi otázka, ktorá mi vŕtala v hlave už dlhšie: ako sa v súčasnosti rieši, ak sa na nástupišti Búdková smer mesto/kalvária/na hrebienku stretne 41 s kĺbovou 207? Kým chodili cez Búdkovú iba krátke trolejbusy, bývalo dobrým zvykom čakať sa navzájom, a niekedy sa tam dokonca zmestila za seba trojica 41+207/203+147, ale takto asi cestujúci buď z 41 alebo 207 vidia pred nosom odchádzať nadväzný spoj...
A ako sa na Búdkovej otočí kĺbová 203? Nechodím tadiaľ už 4 roky, ale pamätám si, že aj krátka sa do obratiska zmestila len tak-tak...
Kvôli tým našim 25 Tr-kám, ktoré sú tak strašne spoľahlivé, až sa kazia a okrem iného sa im pravdepodobne nechce ťahať 31 Tr na Dlhé diely lebo cash
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto