Reakcia na: david1 #169985:
Aj ja osobne považujem za zásadnú nevýhodu aktuálneho jednolinkového variantu práve mizerné prestupné uzly - pri cestovaní do Petržalky absentuje prestup na hrane medzi 1 a 3, 4 (nie je tam zriadená ani dočasná zastávka), spomínaný Blumentál s dvojmetrovými chodníkmi a 4,39 m širokým jazdným pruhom je klasický východoeurópsky bizár, bez lavičiek a s prístreškami vhodnými tak na perifériu mesta, do toho pobehujúci ľudia medzi jednotlivými nástupišťami, ktorých kedykoľvek môže zraziť prechádzajúce, rozzúrene trúbiace auto.Ak sa ani počas tejto výluky neurobí niečo s tými otrasnými nástupišťami a dopravnou situáciou v tej oblasti, tak sa postoj ľudí k prestupovaniu určite nezmení.
yellowcaptcha
Teraz v krátkom čase som videl už druhú zastávku úplne bez cestovných poriadkov.
Fakt nieje jednoduchšie a výhodnejšie aby sa nalepili predtým ako ich zoberú pracovníci namontovať do terénu? Miesto toho aby ich namontovali prázdne a potom po hodinách či dňoch prišiel nejaký ďalší pracovník vylepiť cestovné poriadky?
#najlepsievedenievhistorii #rozsahdopravnychinformaciinebolnikdytakobsirnyakojeteraz