Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #169873:
Ano, mylis. 10ks obojsmernych , 30 1smernych. Aspon taky koloval clanok aj na imhd cca mesiac dozadu.
Reakcia na: N/A #169872:
Pokial viem, nove elektricky mesto chce iba jednosmerne... 😖 (snad sa mylim)
Reakcia na: MatejBA #169871:
Alebo už nakupovať iba obojsmerné vozidlá (ako to spravili v Innsbrucku) a spraviť koľajové spojky, čo by bolo jednoduchšie a priestorovo menej náročné než blokové obratiská.
Reakcia na: S499.1023 #169870:
Ako mozno by sa jedna/dve "smycky" fakt mohli niekde v centre vybudovat, lebo flexibilita je momentalne 0 pre pripad MU, hlavne ked je K.O. Americke namestie. Alebo mozno aspon vybudovat jednokolajova spojnica po Majkovej, ked asi tak skoro nepostavia tu trat cez areal nemocnice.
Reakcia na: skopi #169867:
Dokázať. Ako by dvojlinkový variant pomohol v tomto prípade? Na stanicu mohli presmerovať aj 3, keby chceli. Jasne ti tu Jak-44 napísal, že pred Ursínyho uviazli len tri vozy.
Reakcia na: Mhr1 #169861:
Nemyslím to ako rýpanie, len sa pýtam: Ako by mal vyzerať dvojlinkový variant v súčasnom stave výluk?
Lebo podľa mňa sa taká linka 16 Ružinov - Rača v minulosti neosvedčila a iba by sa prepĺňali iné linky po Špitálskej (keďže by nemali rovnomerný interval).
Reakcia na: mirec240 #169864:
Spolu s nou aj 6311
Reakcia na: Mhr1 #169861:
To nie je pravda.
Reakcia na: Jak44 #169862:
Preco ich nestocili most-snp-tunel-jesenskeho-most?
#6310 práve pristála vo vozovni Trnávka
Reakcia na: Mhr1 #169861:
To je nevyhoda toho, ze
1)SNP alebo Vazka nie je prestupny terminal (v standardnom stave trati)
2)Ked sa x-zastavkova radiala nelogicky skombinuje s 3zastavkovou
Reakcia na: Mhr1 #169861:
Ak by bol otvorený Blumentál, tak trúfam si tvrdiť, že trasa Petržalka - Špitalská- Blumentál - Vazovova - Špitalská - Petržalka by vyjazditeľná bola a dokonca v 5 min. intervale. V smere do Rače uviazli pri Ursínyho iba 3 vozy. Teda bola by tam iba jedna 15 min. medzera, ktorá by sa zachvíľu zmazala. Čiže toto je nevýhoda jednolinkového variantu iba keď nemáš možnosť otočky v centre. 🙂
Reakcia na: kecho #169859:
To je presne nevýhoda 1-linkového variantu...
Reakcia na: MatejBA #169857:
V prípade zákonných prestávok žiaľ nie.
Reakcia na: color #169848:
Esteze spolahliva 1tka beha po centre namiesto Petrzalky...
Reakcia na: MatejBA #169857:
Vsetko by sa asi dalo, len treba mat spravne nastavene priority, treba sa na DPB informovat.
Zaujimalo by ma, ci v konecnom dosledku bude pocet cestujucich, ktori sa definitivne na MHD vykaslu vacsi z dovodu covidu, alebo z dovodu opravy trate a nezvladnutia NAD.
Reakcia na: TeBeCe #169855:
To sa vazne neda presunut jeden-dva autobusy mimo cyklu na 1 kolo?
Reakcia na: Jak44 #169851:
Nehovorím že nemá nárok, akceptujem.že bývajú zápchy ale len skôr princíp že v obratisku je 5 vozov a keď 2 vypadli tak tlačenica riadna bola
Reakcia na: Ma178rek #169850:
A kolko z nich nema poruchu? Vsetky zalozaky skonzumovala X3, tak nie je co nasadit, ak nieco vypadlo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.