Čo sa deje na Mladej garde? Linka 75 nepremáva smer Kadnárova, meškania tam narastajú na virtuálnej tabuli, 59 smer Rača prešla takže zápchou to nebude....
Ku striedaniam sa vyjadrím len tak, že vodič môže odjazdiť iba určitý čas a potom potrebuje pauzu/vystriedanie iným vodičom. To, že v BA je to benevolentné, je o tom, ako sa spomína nižšie. Je to o vzájomnej dôvere medzi vodičmi.
Asi sme sa nepochopili. Ja netvrdím, že všetci musia striedať na konečných a keď nie tak sa hodím o zem. Nech si strieda každý kde sa mu zachce a ako mu vyhovuje (veď čo ma je do toho). Len som vyjadril svoj názor, že mi príde obmedzujúce, ak nemám možnosť si voz aspoň zbežne skontrolovať. Pri tom stačí 5 minút. Keď striedam parťáka, tiež si voz nekontrolujem, ani on po mne, hlavne ak máme náš voz. Ale zas nedôverujem slepo každému lebo je to kolega.
Sor23 #169313
Myslím, že záleží od nálady manipulačného, niekedy voz len zdiaľky obzre, niektorí ale kontrolujú pomerne dôkladne
Tak teraz (najmä na električkách) striedač bere voz často na trase a nie na konečnej. Je to aj o nejakej dôvere a súdržnosti medzi vodičmi, ale tak to by v dpb nemohla väčšina ľudí kopať na seba a za seba. Samozrejme, že striedanie na konečnej je lepšie z hľadiska komfortu prebratia vozu, ale príde mi zbytočná buzerácia, aby napríklad na takej 91 sa striedalo pod Mostom SNP keď ranný vodič prišiel autom do petržalskej vozovne a poobedný býva v Jarovciach/prišiel autom do vozovne a prešiel na Jasovskú čakať na voz.
A teraz budeš na obratisku skúmať, či všetky zistené škrabance a ťukance na voze svojou polohou súhlasia s tými uvedenými v knihe vozidla? Pretože tie vozy sú po tých rokoch tak obúchané, že podľa mňa je toto už takmer nemožné.
Keď som robil sem-tam striedača, tak vždy som mal na prebratie aspoň 5 minút. Nerozumiem, čo je tak divného, ak si chcem skontrolovať niečo, za čo mám niesť (aj hmotnú) zodpovednosť. Možno len ešte nie som dostatočne deformovaný.
4261 blokuje zastávku SAV po menšej nehode s autom. Okoloidúci cyklisti to okomentovali slovami "vy****ný autobusár", hlavne že nevedia ani ako nehoda vznikla...
Ešte, že to nevedia nevedia na železnici, pretože by tiež požadovali, aby striedanie na medzinárodných rýchlikoch bolo v Budapešti, aby si mohli v "kľude" prebrať a skontrolovať mašinu. Čo tam chceš zisťovať, cetánové číslo nafty alebo tlak v pneumatikách? Sedačku a rolety si snáď dokážeš nastaviť aj na zastávke a vybalíš sa na konečnej.
Však si ho riadne preber, skontroluj všetko čo podľa predpisu skontrolovať máš a potom do vlakopisu zapíš dôvod meškania. Keď to začnete robiť viacerí, možno sa niekto na Olejkárskej preberie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
volod