Však si ho riadne preber, skontroluj všetko čo podľa predpisu skontrolovať máš a potom do vlakopisu zapíš dôvod meškania. Keď to začnete robiť viacerí, možno sa niekto na Olejkárskej preberie
Viem, že to nie je prvý ani posledný prípad (takisto ako aj jazdné doby na týchto xkách nie sú ideálne a tiež to nie je jediný prípad). Nech si každý strieda ako jemu vyhovuje. Len mi prekáža, ak mi nie je umožnené si riadne prebrať vozidlo, najmä ak striedam niekoho koho nepoznám.
Ako napísal v #169299 frenky, miesta sú pevne stanovené. Napr. taká 66 strieda(la) na Trhovisku. Tam je koľko sekúnd na skontrolovanie voza? A takých prípadov je viacreo. Takže tie X-ky nie sú ani prvé ani posledné. Ale to je všetko teória. Prax je taká, že vodiči sa úplne bežne striedajú na trati, kde im to najlepšie vyhovuje. Aj keď je to na ich vlastné riziko.
Ako to vlastne s tým striedaním je? Vodiči sa môžu dohodnúť, kde sa vystiedajú alebo je to presne stanovené, pretože napríklad na 4 sa niekedy striedajú na Trnku, inokedy pri Jurajovom dvore a to v tých istých poradiach. Niekedy sa aj jeden vodič pýta druhého, či ,,chce ísť až na konečnú" alebo ho vystrieda hneď.
Tak ja som.sa riadik tabuĺou virtuálnou... na Šafku smer SND meškala x33 3 minúty a X5 smer Dúbravka 2 minúty...
Fakt by stačilo aby tam boli aspoň 3-4 minútky vyrovnávka...
Veď ja netvrdím, že tam má každý voz stáť pol hodinu. Ale vyrovnávka aspoň 5 minút by nebola na zahodenie. A hlavne dve minúty na vystriedanie je nezmysel. Nedá sa to fyzicky stihnúť.
Lebo veľmi je tam kde parkovať busy. Pri tom intervale už čokoľvek nad 7 minút je problém - minule sa tam stretli tri (asi posily) a jeden musel stáť v križovatke za nástupišťom 78. Preto aj flotila záložákov stojí na koľajniciach pri Moste SNP a dnes dva aj pri Olejkárskej.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
color