Vlakvedúci nech sa stará o to, aby predal CL v neobsadenom tarifnom bode, zavrel dvere na súprave a dal veľké sväté T smerom k vedúcemu hnaciemu vozidlu, variante k výpravcovi. A ak chce, predaj CL môže vynechať... Na to aby sa ma pýtal odkiaľ, kam a prečo cestujem tam rozhodne nie je. Obávam sa, že tak dobrý z miestopisu nie je a v žiadnej služobnej pomôcke sa okresy a ani ich hranice na rozdiel od hraníc krajov neuvádzajú.
Na základe akého právneho predpisu to majú kontrolovať vlakvedúci?
Inak spamujem to až inde, ale môže verejná doprava teraz fungovať? Keďže síce sú povolené cesty do a zo zamestnania, ale cesty v rámci výkonu práce sa nespomínajú.
Vo vlakoch to má vykonávať vlakvedúci a človeka, ktorý nemá vážny dôvod k ceste do iného okresu môže vylúčiť. Na východe to celkom funguje, neviem ako u nás a na strednom Slovensku.
ak aj neskontroluje zrejme budem v tej kolóne stáť spolu s ďalšími autami. A čo som počúval dopravný servis v špičke medzi 08.00 hod a 09.00 hod boli zdržania na vjazd do BA od 1,5 do 3 hodín
Od dnes je zákaz vychádzania okrem výnimiek a chcem sa spýtať, ako je to s regionálnymi autobusmi a vlakmi? Keď sa rozhodnem ísť z Bratislavy do Stupavy len tak, tak ma na hranici okresu bude v autobuse kontrolovať polícia alebo na to sa to nevzťahuje, či ako to vlastne je?
50 na 50 značí že 50% celej životnosti tá súprava jazdí a 50% stojí? Alebo že príčina porúch je na 50% neprávne ovládanie vodičom (teda tým medzikusom medzi sedadlom a pákou) a 50% technická závada na vozidle (výzbroji, etc ..)?
Predpokladáš správne.
Ale aj medzikus medzi sedačkou a radičom je už druhý raz v prestojovej tabuľke v jednom kalendárnom dni. Ono to bude ako žolík z milionára 50/50...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A