Takže realita - Trnávka má 25kĺbov, z toho sú momentálne štyri dlhodobo odstavené, kvôli čomu stoja, neviem (agentúra JPP tvrdí, že sú problémy s brzdami). Pri potrebe vypraviť 21 kĺbových poradí si bez rezervy, ak vypadne ďalší kĺb, musíš vypraviť sólo. Ak odrátame degeše(L250+L210), musí Trnávka vypraviť 14 sólo poradí, načo má teoreticky dispozícii 20 vozov. Na prvý pohľad dosť, realita je inde - jeden voz dlhodobo odstavený, ďalší pribudne do zoznamu odstaveniek zajtra, ďalšie dva vozy nejazdia týždeň a viac, čiže reálne je k dispozícii záloha 2 vozov.
A Hroboňka môže byť naozaj rada, že má "voľných" 6ks kraťasov, lebo bez nich by dennú výpravu nepostavila ani náhodou (a to má dlhodobo odstavené len dva kĺby, zvyšok akotak jazdí)
Keď to zhrniem, vzhľadom na to, že je tu 120ks vozov vo veku 5 a menej rokov na 92 poradí(L33 nerátam, aj keď aj tam musia jazdiť troloSORy), je to čistá tragédia, vedenie DPB by fakt malo začať Škodovku penalizovať za nedostatok disponibilných vozov, ak platí klauzula 94%
- 3201 má zvuk zadnej nápravy ako nejaká strašne stará Rába, až je to nepríjemné, inak interiér luxusný
- minimálne 3204 a 3205 sú zatiaľ v pôvodnom nátere
Nočné poradia (okolo polnoci sa prechameleonujú na nočné spoje) sú označované 51 až 53 už nejaký ten piatok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207
A Hroboňka môže byť naozaj rada, že má "voľných" 6ks kraťasov, lebo bez nich by dennú výpravu nepostavila ani náhodou (a to má dlhodobo odstavené len dva kĺby, zvyšok akotak jazdí)
Keď to zhrniem, vzhľadom na to, že je tu 120ks vozov vo veku 5 a menej rokov na 92 poradí(L33 nerátam, aj keď aj tam musia jazdiť troloSORy), je to čistá tragédia, vedenie DPB by fakt malo začať Škodovku penalizovať za nedostatok disponibilných vozov, ak platí klauzula 94%