Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mischo1 #165250:
2407 a 2205 už smerujú hore na konečnú.
Reakcia na: Pe67 #165249:
Už to ide. Z DD smerom na Molecovu išli dole 2 trolejbusy a 3 autobusy pred chvíľkou. Hore okolo Kuklovskej to bolo nezjazdne. 😎
Dlhé diely momentálne bez MHD. Linka 32 zo stanice končí na Molecovej - na zastávke linky 139. Linku 33 som nevidel - zrejme nepremáva.
Reakcia na: TeBeCe #165247:
Premávka v Lamači cez Klanec obnovená
Reakcia na: TeBeCe #165245:
Mozno aj autobusy zrazene.
Lamac hlasi snehovu kalamitu, MHD tam nepremava. Iba po Hodoninskej.
Pred 5 min po Kapucinskej do tunela SK jazda 7303+7304, este vcera vecer bola vonku aj 14Tr 8145 ako autoskola okolo 16:35 po Zilinskej smer Koliba
Reakcia na: 3pa3ck3 #165242:
Nemajú, bez 600V (výpadok napájania, zastavenie na križovaní vedení a podobne) jediný zdroj pohybu je potlačenie trolejbusu pod úsek s napájaním 😂
Reakcia na: Viliam22 #165241:
Sám som to ešte nezažil, ale počul som od viacerých ľudí, že vodiči prosili cestujúcich o potlačenie aj uprostred Trnavského mýta. Inak nemajú trolejbusy batérie na rozbehnutie v neutrálnom poli?
Kuriozna situacia pred chvilou na Zahradnickej - 207 6868 zostala visiet priamo pod sekciou, niekolkym vodicom dalsich trolejbusov sa im ju ale podarilo potlacit mimo sekciu
50/6 1832 od Slimáku asi nepôjde, úradovali tam revízori (klasický prípad s SMS lístkom).
Reakcia na: Solider #165238:
Prevádzka električiek vyvíja na ÚD intenzívny tlak, že to musia spraviť.
Reakcia na: trolejbus6207 #165211:
Ja osobne si myslím, že ten rozsah poškodenia je nad možnosti ÚD.
DN dvoch os aut na Stefanikovej smer stanica, uz hlasene zdrzanie....
Reakcia na: mirec240 #165234:
To vyradenie všetkých zrýchlovačov som nikdy nepochopil. Neverím tomu, že sa nemohlo nechať aspoň 10-15 súprav v najlepšom stave s tým, že postupne ako by boli financie sa mohli zrekonštruovať na T3R.PLF tak ako v Prahe.
Reakcia na: mirec240 #165234:
To neviem a priznám sa, že sa mi to hľadať nechce, jediné, čo ma z toho obdobia zaujíma, za koľko boli ponúknuté troloSORy v prvom tendri, ktorý sa musel opakovať a to sa asi nikdy nedozvieme, lebo to dal Delfín určite skartovať... 💀
Reakcia na: trolejbus6207 #165233:
To áno, ale bolo stanovené koľko vozov presne sa musí vyradiť? Ak dobre počítam, po zaradení nových električiek bolo vyradených 43 zrýchľovačových súprav + jedna zaradená medzi HV. Neskôr prišlo k odstaveniu ďalších dvoch súprav T3M. Časť vozov ˝zhltla˝ Petržalka a tiež je potrebné brať do úvahy nepostačujúcu kapacitu na niektorých linkách... Niekoľko zrýchľovačov v najlepšom stave mohli nechať ale už neviem aké podmienky presne tam boli.
Reakcia na: Mhr1 #165217:
Ako písal Solider v príspevku #165222, nové vozy tak skoro nebudú a dovtedy je každá použiteľná súprava vítaná, takže 7927 treba opraviť, pokiaľ je opraviteľná za "rozumnú cenu".
V čase, keď sa investovalo do generálnych opráv trolejbusov, sa nikomu ani len nesnívalo, že sa nájdu peniaze na takmer kompletnú obnovu vozového parku(to, že bola veľká šanca nakúpiť niečo kvalitnejšie, ako troloSORy, je iná vec). A ako sa tu už mnohokrát písalo, podmienkou nákupu nových električiek (a aj trolejbusov) za ojrofondy bolo vyradenie starých vozov.
aktualne asi testuju nabijacku na patronke s 3013

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.