Zverejňujte, prosím, len overené informácie. Pe67 - žil si vtedy, keď kačice podľa Teba neboli na Juráku? Ak nie, tak si najprv zisti, kedy boli kachny dodané a kedy bola otvorená vozovňa Krasňany. Jasne ti z toho vyplynie, že nielen prototyp 309 (ktorý jediný jazdil na e-4), ale aj celá séria 310-329 z konca roku 1971 musela byť garážovaná na JD. Krasňany vtedy jednoducho neboli. A keďže na Juráku nebola dostatočne dlhá montážna jama, chodili na PÚ na Martanovičovu. Jasné? A po sprevádzkovaní celej série boli inheď nasadené na e-3! A vypravované tam boli z Juráku, keďže Krasňany ešte neboli hotové. Kačice na e-4 jazdili (okrem výluky, keď bol odrezaný JD a na skrátenú e-4 po Vazovovu boli nasadzované kačice) už len v 1. polovici 80. rokov, po otvorení tunela (kade jazdili e-1,5,9), keď e-4 zostala jedinou linkou na nábreží do KV. Vtedy tam JD začal vypravovať 4 dvojice (začali sa spájať aj staré T3 radu 75xx) a zvyšok 7 kačíc Krasňany. Howgh!
prejazd pri zastavke Nad Luckami
elektricka vs auto, priamo z boku do auta
asi nedal prednost ked sa otacal cez cestu smerom do mesta
smerom do dubravky elektricky nestoja, za to vsetky stoja smerom do mesta
Akurat som siel okolo, ked ta nehoda bola cerstva (menej ako 5 minut od nehody) - dost slusne ho nabrala elektricka, nedivil by som sa, keby bol vodic viac ako len lahko zraneny.
Zastávka Romanova sa má začať obojsmerne opravovať (a obsluhovať v náhradných polohách) v piatok 19. októbra od cca 8:00, Námestie Hraničiarov v pondelok 22. októbra od cca 8:00.
Tam asi fakt bude dôvod že nie sú prevádzkyschopné a toľko vozov je odstavených. Ako napísal, Miki v #164724, tam je rezerva okolo 5 vozov +-. Teda technicky vzato, prevádzkyschopné sú, ale často bývajú odstavené na to, že čakajú na nejaký plastový kryt, alebo vnútorné sklo (ktoré je zboku pri dverách pred sedačkami, alebo sklo vetráku atď ... a na takéto sklo sa čaká niekedy aj týždne).
Pri električkách to nie je úplne to isté. Kačice by boli pre JD nový typ a neviem, či majú aj takú jamu pre bežnú údržbu. Každopádne JD sa im veľmi bráni. Nezabúdajte, že prvá séria kačíc chodila na údržbu na Martanovičovu. Pri trolejbusoch je to jedno - typy sú v oboch vozovniach rovnaké.
Flash: rozkopana Prazska, uzavrete dva pruhy smer centrum, jeden pruh smer centrum presmerovany v protismernom pruhu, t.j. smer Patronka iba jeden jazdny pruh
Ak by to bolo tak, tak je to o totálnom zmätku v hlavách zodpovedných. Stačí lepšie rozdeliť trolejbusy medzi vozovňami, aby najazdili rovnomerne. Ale nezdá sa mi to, Hroboňka vypravuje na linky 201,202,204,207,212 15+14+2+2+5=38 kĺbakov + dnes napr. 3 na t-33, to je už 41. Rezerva 5 nie je veľa, takže skôr si myslím, že sa krátke Hroboňáky objavujú na kĺbových poradiach z núdze. Ale asi by to stálo za oficiálnu otázku na DP, prečo sa kĺbových poradiach pravidelne objavujú krátke vozy. A musia s pravdou von - či ide o poruchy 31Tr alebo o naháňanie km pre málo využité 30Tr z Hroboňky. Aká je emajlová adresa DP na sťažnosti, podnety?
A šoféra trestajú - viac sa mu to zdržiava na zastávkach a on potom chytá ešte väčšie meškanie, ani si na konečnej neodpočinie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Do Krasňan by sa hodili ešte dupláky a pre L2,6 by zase mohlo ísť pár kačíc do Juráku...