Pravdu mal prvý taxikár. Odbočenie tam pôvodne nebolo a Husákova rodina mala v oblasti okolo Hroboňovej vilu. A keďže sa súdruhovi prezidentovi nepáčilo zachádzanie až na Patrónku, tak sa odbočka vybudovala. Informácia o kolóne idúcej do Dúbravky nedáva zmysel. GH síce z Dúbravky pochádzal, ale to bolo detstvo. V case prezidentovania už nič s Dúbravkou nemal.
Len si dovolím drobnú opravu k článku (Husákovo ticho) - ÚV KSČ v Prahe samozrejme nesídlil v dnešnej budove ministerstva poľnohospodárstva ale v dnešnej budove ministerstva dopravy a generálneho riaditeľstva ČD. Často si pri zúfalých bojoch s úradným šimľom hovoríme, že oni za to hádam nemôžu, že je to genius loci, že tá budova je nasiaknutá duchom totality.
Merala trolej? Len sa pýtam, pretože žiadne z áut nenarazilo do stĺpu. Bol som svedkom tej nehody. Akurát som si vyzliekal bundu na úrovni osoby v zelenom (vodič) a pozeral smerom na miesto, kde sa stala nehoda.
Pred hlavnou stanicou v Bratislave vášnivo debatuje chumeľ taxikárov. Pýtam sa ich, čo zostalo v meste po Gustávovi Husákovi. „Husákova odbočka,“ zaznieva niekoľko hlasov naraz. Muži sa však nedokážu zhodnúť, prečo sa odbočke z Pražskej cesty do Horského parku tak hovorí. Tučný muž s cigaretou a tvrdým bratislavským prízvukom má jasno. „Tá sa stavala kvôli Husákovi. Aby to nemusel obchádzať cez Patrónku.“ Druhý taxikár nesúhlasí. „To bolo tak, že si to vodiči skracovali a policajti tam jedného kasírovali. A išiel okolo Husák s kolónou do Dúbravky a pozastavil sa nad tým, prečo tam nie je postavená odbočka. Tak ju tam postavili a to je tá Husákova.“
Husakova odbočka nehoda dvoch áut. Na brnianskej v sme re mesto lievik pričom je prejazdy iba jeden pruh z troch. Na odbočke je teda plno. Zdržanie 64 je asi 5 minút. Dispeceri pozorujú situáciu z auta.trofle prejdú hoci pomaly a ťažko. Dúfam že hrobonkove 41 budú trpezlive
S499.1023