Ale teraz mi uz skoncilo cviko, takze idem offlajn, na dalsie veci odpoviem mailom  
						
						
						
						
					 
						 
						 
						 
  Takze ked je voz tazsi, brzdi slabsie. Busaci a trolici to maju o cosi jednoduchsie - tlak v brzdach mozu regulovat (na rozdiel od elin) plynule az do nehoraznej brzdnej sily, takze tam staci (aspon si myslim) viac pritlacit brzdu (u trolikov mechanicku, cize bud lavy pedal, alebo stredny (prevadzk. brzda) pod polovicou zdvihu), a brzdi to rovnako ako pri prazdnom voze a mensej sile
 Takze ked je voz tazsi, brzdi slabsie. Busaci a trolici to maju o cosi jednoduchsie - tlak v brzdach mozu regulovat (na rozdiel od elin) plynule az do nehoraznej brzdnej sily, takze tam staci (aspon si myslim) viac pritlacit brzdu (u trolikov mechanicku, cize bud lavy pedal, alebo stredny (prevadzk. brzda) pod polovicou zdvihu), a brzdi to rovnako ako pri prazdnom voze a mensej sile  Tie zhorsene dynamicke vlastnosti mozes zbadat najma na Kaciciach, ked su pretazene - skus sledovat ampermeter a realnu brzdnu silu ked je prazdna a plna, a porovnaj si to :))
 Tie zhorsene dynamicke vlastnosti mozes zbadat najma na Kaciciach, ked su pretazene - skus sledovat ampermeter a realnu brzdnu silu ked je prazdna a plna, a porovnaj si to :))
						 hee. No to je zaujimave, co pises, fakt som to nevedel. Teda, ze busy su pretazene, tak to som zbadal
 hee. No to je zaujimave, co pises, fakt som to nevedel. Teda, ze busy su pretazene, tak to som zbadal  ale, ze dlhsie brzdia a podobne - to mi nejako nedoslo
 ale, ze dlhsie brzdia a podobne - to mi nejako nedoslo 
 .
.
						 (ono..casom zistis, ze aky si ty k ostatnym, taki su aj oni k tebe, aj ked sa to mozno nezda, no toto uz odbocujem) Jedine co som tym chcel povedat bolo, ze vodici iduci na ranne sluzby musia naozaj vstavat v tych casoch ako Darro napisal, a niekedy to nie je taka sranda potom este 9-11 hodin vozit ludi, najma v spickach, ked su vozy preplnene, a kazdy vodic nadava, ze na kazdej zastavke stoji hodinu, z nej sa mu to (kvoli zatazenosti) nevie ani rozbehnut, a zabrzdit uz vobec, takze musi brzdit v riadnom predstihu, a kvoli vsetkemu tomuto potom chyta nehorazne meskanie, zdrzuje vozy za sebou, a este sa vdaka meskaniu pred neho natlacia ine vozy z inych trati, ktore potom jeho sameho zdrzuju este viac ;)) Ale nepochop to zle, nemyslim to tak, ze by som sa na to stazoval, len je to proste tak :))
 (ono..casom zistis, ze aky si ty k ostatnym, taki su aj oni k tebe, aj ked sa to mozno nezda, no toto uz odbocujem) Jedine co som tym chcel povedat bolo, ze vodici iduci na ranne sluzby musia naozaj vstavat v tych casoch ako Darro napisal, a niekedy to nie je taka sranda potom este 9-11 hodin vozit ludi, najma v spickach, ked su vozy preplnene, a kazdy vodic nadava, ze na kazdej zastavke stoji hodinu, z nej sa mu to (kvoli zatazenosti) nevie ani rozbehnut, a zabrzdit uz vobec, takze musi brzdit v riadnom predstihu, a kvoli vsetkemu tomuto potom chyta nehorazne meskanie, zdrzuje vozy za sebou, a este sa vdaka meskaniu pred neho natlacia ine vozy z inych trati, ktore potom jeho sameho zdrzuju este viac ;)) Ale nepochop to zle, nemyslim to tak, ze by som sa na to stazoval, len je to proste tak :)) 
						 . Ja len nechcem, aby to vyznelo tak (podobne prispevky ako tvoj), ze, aki sme my cestujuci drzi a neviem, co, a chudacikovia vodici maju tazku pracu a tak.
. Ja len nechcem, aby to vyznelo tak (podobne prispevky ako tvoj), ze, aki sme my cestujuci drzi a neviem, co, a chudacikovia vodici maju tazku pracu a tak. .
.
						 Ti co maju moje cislo, mozu ho samozrejme pouzit tiez, na net ho ale davat nebudem
 Ti co maju moje cislo, mozu ho samozrejme pouzit tiez, na net ho ale davat nebudem  
						 
						 
						 
						

Andrej (Anndy008)