Na tu NAD potrebujes mat vzdy nejakych soferov v zalohe, ktori sedia vo vozovni a v pripade mimoriaadnej udalosti vidu von. Bohuzial ich nemame resp. mozno tak 2-3, no ti kym vzdy dostanu pokyn tak uz to aj opravia . Proste DPB ?
Lebo prejst par metrov na elektricku a potom prestupit na Rac/Trn/Kriznej je problem
A vobec robil DPB niekedy NAD pre vypadok trolejbusov v centre mesta? Viem, ze ked napriklad vypadli Kramare ci Dolne Hony, tak nieco bolo, ale pre Kollarko?
Mne raz na T3 tiež niekto z blbosti stlačil záchr. brzdu a potom to nešlo nahodiť iba to vyzváňalo, maturoval som nad tým a príčina bola že to tlačidlo ostalo zatlačené. Neviem ale ako to funguje na T6.
To zvonenie a prudké zabrzdenie - to je keď niekto stlačí záchrannú brzdu. Tipol by som si že niekto vo voze sa s tým hral a potom sa to dokašlalo celé.
No to musela byť tiež komédia - dokonale blbý vodič. Dvere samozrejme idú otvoriť vždy, točítko núdzového otvárania totiž preruší mechanickú väzbu medzi dverami a otváracím mechanizmom.
O 16:40 som prechádzal tunelom 5kou a tiež sme išli rýchlo, ale zvonili sme dlho, asi 10 sekúnd a hneď po skončení zvonenia akoby kamienky by padali na električku, alebo piesok naberali kolesá?
Ja som bol v tej eline, zrazu zme zacali zvonit a prudko zabrzdili a uz sme sa nepohli, vzdy ked chcel sa pohnut vyplo sa to. Po 10tich min sme vystupili. 7907 to bola. Som zvedavy co bolo pricinou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran