Otázka je, či sa do APU tankuje aj keď sa nepredpokladá výluka a potom, samozrejme, je aj otázka, či vozidlo s APU prejde, keď tam leží strhnuté vedeni, prípadne stoja vrchárske vozy.
Na 99,99% ano a planovane sem-tam vyluky ako bola napr teraz v nedelu pocas behu skratena 205 na ASMN a obratisko bolo mimo trol.vedenia. A este semtam 25tr na L33 vy/dojazdy ?
Zaujímalo by ma, či trolejbusy s APG môžu na pomocný pohon jazdiť aj vtedy, keď je v úseku, kde normálne jazdia so zberačmi vypnutý prúd (alebo strhnuté vedenie) alebo musia čakať na obnovu prúdu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Technopol
Akonáhle prešlo posledné auto, ktorému bolo treba dať prednosť, autobus začína obrat, hoci má na semafóre signál stoj, zelená je pre priamy smer
Autobus v polke otáčania, pričom mu stále svieti signál stoj a až v tomto okamihu dostáva priamy smer oranžovú.