Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
17:30 pri autobusovej stanici videny #6033 ako 207 smer Voj. Nemocnica
Stefanikovou presun ucitelov/zdravotnikov .... uz sa hromadi kolona od Hodzka smer HS.
Sitina smerom do mesta zavreta , v nej zprieceny kamion ( spicka sa moze zacat) ?
Reakcia na: Author #156442:
Dakujem za info 🙂
Reakcia na: Petto #156443:
Ty už toľko nesnívaj a pristaň v realite ?
Ani tie 2 posledné kľbové Ikarusy už nevyšli, či?
Reakcia na: Mike #156430:
Docasne ci trvale ? Ta reorganizacia vobec aj bude ? ?
Reakcia na: 810zssk #156438:
Viem, ze zodpovedni s ludmi komunikuju a v ramci moznosti (struktury sluzieb) sa pytaju. Zvycajne su jendociferne pocty na prevadzke, ktori chcu robit iba odpoludnajsie sluzby oproti stovkam so zaujmom o bezny 4-2 cyklus. Avsak aj do cyklu 4-2 nemoze kazdy, kedze jeho pocet zavisi od poctu vikendovych sluzieb. Zvysni musia do 5-2, ci uz na delene, alebo ranne/odpoludnajsie.
1.2.2016 N70/1 1839 bola o 0:00 zmeškaná z dôvodu podguráženého dedka, ktorý odmietal vystúpiť aj napriek upozorneniu dispečera tak vodič odmietol pokračovať, čakalo sa na policajtov. Dalej neviem isiel som na N33
Reakcia na: TeBeCe #156437:
No vzhľadom na to že prší to vôbec nie je také isté 😉
Reakcia na: Author #156436:
Jasne, preto som pouzil tu formulaciu "maximalnemu moznemu poctu vodicov" a napisal ze je potrebne zistit zaujem u zamestnancov. Ak je o jeden alebo druhy typ vyrazne vacsi zaujem, tak by taketo zadelenie malo len taky pocet ludi aby sa obsadilo rano aj vecer, ostatok by sa holt striedal. Taktiez ak vacsine vyhovuje striedanie, nie je dovod to menit.
Dla vypravy na 208 to vyzera, ze je s 15Tr amen ?
Reakcia na: 810zssk #156420:
Pokial ja viem, tak cyklus 4-2 je najviac ziadany. Do cyklu 5-2 (tyzden ranne a tyzden odpoludnajsie) na niektorych prevadzkach tazko nalakat ludi. A v ramci tohto cyklu existuju pripady, ked clovek robi iba ranne a jeho partak iba odpoludnajsie. Samozrejme, musia sa taki dvaja najst, ktorym to tak vyhovuje. Lebo zvacsa ludia maju zaujem o ranne, ale nie o odpoludnajsie sluzby. A keby aj tymto bolo treba vychadzat v ustrety, tak to potom rovno oznamme cestujucim, ze do prace sa odvezu, ale z prace uz nie..
Reakcia na: 810zssk #156433:
ja robím v prevažnej miere nočné, a menej ma to namáha ako ranné smeny 😃 😃 ...
Reakcia na: Ámos #156426:
oficiálne nie, ale keď ten zamestnanec chce robiť nočné, reps nemá kto iný odrobiť tie nočné tak čo potom? ...
Reakcia na: Gryzly65 #156428:
Nejaka udajna skodlivost dlhodobej nocnej prace. Hoci netusim ktory expert z timu tvorcov ZP dosiel k teorii ze striedanie dennych a nocnych je pre cloveka lepsie. Ak raz niekto stabilne robi v noci, tak sa mu upravi biorytmus natolko, ze nocna praca pre neho nie je nijak specialne namahava.
Reakcia na: Dispecer #156429:
Alebo teda aby som bol presny: Vodici sa riadia standardnymi ustanoveniami zakonnika prace + predpismi tykajucimi sa iba vodicov. Je potrebne dodrzat oboje. V ziadnom pripade pre vodicov teda neplatia volnejsie predpisy.
Reakcia na: Dispecer #156429:
Ano, prisnesim.
6846-6850 boli presunuté na Trnávku. Ak dobre pozerám výpravu, už nie je vonku žiadna 15TrM.. (Aj keď rezerva dva vozy oproti výprave je málo, obávam sa..)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.