Co som napisal??? Iba presne to, ako to je. Nic som si nedomyslel ani nevymyslel, nic som neprekrucal, napisal som fakty. Aby ludia vedeli, preco 280-ky koncia. A co je na tom? Uz by sme nemali oplakavat kazdy vyradeny 280, treba sa sustredit na buducnost (aj ked pomylsim na to, ze je z Vrakos B7xx CNG, tak mi moc dobre nie je). Ale aspon pridu tie nove SORy, to som zvedavy...
Toto som zachytil pocas stredy:
- 2809 po 6.30 h. docasne vypadol na linke 34/3, neskor ho nahradil ZV 2827
- 2921 v rannej spicke bol na linke 83/12, popoludni ho nahradil 2404 - tento atobus bol docasne od minuleho pondelka az do dnesneho dna asi odstaveny pre poruchu
- 2630 po prve - okolo 12. h. docasne vypadol na linke 83/3, neskor ho nahradil ZV 2015
- 2309 okolo 17. h. vypadol na linke 83/7, neskor ho nahradil ZV 2015 a napokon 2606
- 2630 po druhe - po 19.30 h. odisiel z linky 83/3 na plnicku, az do konca sluzby ho nahradil ZV 2321
- 2629 okolo 20. h. odisiel z linky 83/2 na plnicku, az do konca sluzby ho nahradil ZV 2202
- 7779-80 okolo 20. h. docasne vypadol na linke 12/3, neskor ho nahradil ZV 7717
Tak potom spravne forum len pre stalych navstevnikov, ktore nebude verejne pristupne. Lebo ak sa napriklad fobustovi zakazu jeho "citaty" a podobne, tak ludia ako ja, ktori nemaju pristup ku kuloarnym informaciam, budu uplne odrezani... Alebo to je ziadany stav?
Myslim si, ze ocenenie by si zasluzili vsetky 280-ky, lebo tie vykony, co tie vozy podali, to nedal ziaden iny typ. Este tak mozno Vrakosy B732 a vybrane B741. Ale 280-ky poznacili Bratislavsku MHD velmi a vyrastli na nich pomaly dve generacie, co sa o ziadnom inom type autobusu povedat neda. Su to naozaj legendy, a fakt ze dodnes jezdia pri prakticky ziadnej udrzbe svedci iba o ich kvalite. Cest!
Ale nic sa neda vecne, budeme sa musiet zmierit s tym, ze pomaly odidu tak, ako tomu bolo aj ich predchodcom. Aj ked by podla mna mohli behat generalkovane este dalsich 10 rokov, ked to ide pri B741, tak kludne by to mohli byt aj pri 280. Ale to by isty Ing. nesmel mat na to taky nazor, ze "co by na to povedali kolegovia z ciech" alebo "nebudeme tu robit autobusovy skanzen" (ako keby tu uz riadny nebol... ). Osobne si na linky 31, 39, 92, linky do Slovnafu a pod. neviem predstavit lepsi voz ako 280-ku, popripade 283. Ale o tom bohuzial nerozhodnem. Videl som generalkovane 280-ky, s transparentami, novym interierom a viem ze je to mozne, po Madarsku ich beha stale dost co je samo o sebe dokaz, ze sa tam s nimi rata ako s plnohodnotnymi autobusmi, ale u nas je to bohuzial tak ako to je... Napriek tomu, ze autobusy zrovna nemam velmi rad, 280-ky maju iste miesto v mojom srdci. Je to jediny autobus, do ktoreho rad nasadnem, ale ked vidim ako sa o neho u nas staraju, tak mi je z toho zle a najradsej by som okamzite vystupil...
CO????? 4935 je hotova????? :"-((((((((((((((((((((((((((((((((( jeden den horsi ako druhy ja to uz kaslem.
4935 jediny I-280 ktory mal take super kurenie ako nemaju ani I-283 CEST TOMUTO AUTOBUSU A NECH TISKO ODPOCIVA V POKOJI ZA TYCH MILION KILOMETROV CO NAJAZDIL BY SI ZASLUZIL OCENENIE
to, ze CP na 37 su ako po minule roky, bolo len a len konstatovanie, nikto ta o zmenu neziadal. Ved je mi jasne, ze sa nemusia zhodovat s tymi minulorocnymi.
Tymto sa lucim s GPRS u mna... Uz mam doma net Ja viem ze jasate ale nemusite az tak nahlas Cize toto je posledny cez GPRS ale zdaleka nie posledny cez WAP
Ibaze ja nemozem menit CP na zaklade minulych rokov, ale na zaklade toho, ze sa naozaj menia. A to pri linke 37 nikdy dopredu neviem...
Re #15622 Darro: Ale ano ;-)) Chvilku tam postal, a potom pomaly zdrhol
Vzhladom na dnesne sedenie na DPB prosim vsetkych, aby nepisali neoverene informacie a dohady, pretoze su z toho len zbytocne problemy...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mat3j