Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #15645:
Hehe... no je nieco na tom kritike ze??? Udrzba. 😃
Reakcia na: fobust #15643:
Zase robis svojimi citatmi viac skody ako uzitku. Zase bude z toho zle... 😞
Reakcia na: frenky #15637:
Sak to nebola kritika na teba 😉

Re #15639 Mat3j: Neoverene info 😉 Kadejake vlastne nazory, ktore sa tu prezentuju ako skutocnost, alebo veci typu jedna pani povedala...
Reakcia na: Darro #15641:

Myslim si, ze ocenenie by si zasluzili vsetky 280-ky, lebo tie vykony, co tie vozy podali, to nedal ziaden iny typ. Este tak mozno Vrakosy B732 a vybrane B741. Ale 280-ky poznacili Bratislavsku MHD velmi a vyrastli na nich pomaly dve generacie, co sa o ziadnom inom type autobusu povedat neda. Su to naozaj legendy, a fakt ze dodnes jezdia pri prakticky ziadnej udrzbe svedci iba o ich kvalite. Cest!
Ale nic sa neda vecne, budeme sa musiet zmierit s tym, ze pomaly odidu tak, ako tomu bolo aj ich predchodcom. Aj ked by podla mna mohli behat generalkovane este dalsich 10 rokov, ked to ide pri B741, tak kludne by to mohli byt aj pri 280. Ale to by isty Ing. nesmel mat na to taky nazor, ze "co by na to povedali kolegovia z ciech" alebo "nebudeme tu robit autobusovy skanzen" (ako keby tu uz riadny nebol... 😞 ). Osobne si na linky 31, 39, 92, linky do Slovnafu a pod. neviem predstavit lepsi voz ako 280-ku, popripade 283. Ale o tom bohuzial nerozhodnem. Videl som generalkovane 280-ky, s transparentami, novym interierom a viem ze je to mozne, po Madarsku ich beha stale dost co je samo o sebe dokaz, ze sa tam s nimi rata ako s plnohodnotnymi autobusmi, ale u nas je to bohuzial tak ako to je... Napriek tomu, ze autobusy zrovna nemam velmi rad, 280-ky maju iste miesto v mojom srdci. Je to jediny autobus, do ktoreho rad nasadnem, ale ked vidim ako sa o neho u nas staraju, tak mi je z toho zle a najradsej by som okamzite vystupil...
Reakcia na: d3k0 #15634:
Hmm... bol by som len rad keby to vsetci brali vazne a radsej nepisali veci ktore naozaj nesu overene viem ake su s toho problemy... 🙂
Reakcia na: d3k0 #15636:
CO????? 4935 je hotova????? :"-((((((((((((((((((((((((((((((((( jeden den horsi ako druhy ja to uz kaslem.

4935 jediny I-280 ktory mal take super kurenie ako nemaju ani I-283 CEST TOMUTO AUTOBUSU A NECH TISKO ODPOCIVA V POKOJI ZA TYCH MILION KILOMETROV CO NAJAZDIL BY SI ZASLUZIL OCENENIE
Color: skoda. Budem jediny 😉
D3ko: co napriklad povazujes za neoverene info? 🙂
Reakcia na: COLOR #15635:
Kratka era skoncena. Mozno sa to este vrati 😕
Re #15634 d3k0: Ake sednie?
Reakcia na: d3k0 #15634:
to, ze CP na 37 su ako po minule roky, bolo len a len konstatovanie, nikto ta o zmenu neziadal. Ved je mi jasne, ze sa nemusia zhodovat s tymi minulorocnymi. 😉
S novou reklamou je aj 2603...
4935 je vyradeny - poskodenie ramu.

Radsej to do noviniek napisem niekedy neskor, aby sme kazdy den nepridavali info, ktory plynak dostal reklamu 😉
Tymto sa lucim s GPRS u mna... Uz mam doma net 😃 Ja viem ze jasate ale nemusite az tak nahlas 🙂 Cize toto je posledny cez GPRS ale zdaleka nie posledny cez WAP 😉
Reakcia na: frenky #15620:
Ibaze ja nemozem menit CP na zaklade minulych rokov, ale na zaklade toho, ze sa naozaj menia. A to pri linke 37 nikdy dopredu neviem...

Re #15622 Darro: Ale ano ;-)) Chvilku tam postal, a potom pomaly zdrhol 😉

Vzhladom na dnesne sedenie na DPB prosim vsetkych, aby nepisali neoverene informacie a dohady, pretoze su z toho len zbytocne problemy...
Reakcia na: Maximo #15630:
Uz si asi desiaty za tyzden, ktoremu odporucame v lavom stlpci "Kontakt na DPB".
inac ked sa vyjadrujem ku 68/$dp/,tak sa ziada dodat ,ze ani 4314 nie je zazrak sveta nehovoriac o 4307.Avsak ak sa nemylim,tal r.v.1993.Asi tak.Esteze tam je 4947.hehe
d3ko:4308,ze vobec jazdi.Uz nech ide na plyn.A dostane ho 2.dp
Reakcia na: Darro #15629:
Vdaka. 🙂
Tebece: "Ikarusu 280 č. 4943 v roku 2003 nevydržal a vďaka svojmu veku a MINIMALNEJ UDRZBE sa zlomil, čo znamenalo koniec premávky tohoto Ikarusu" toto je hlupost prvej triedy... ram sa nelame kvoli udrzbe vozidiel ale kvoli tomu ze su take rozbite cesty a chodia tak napratane... aj ked by isiel na udrzbu ver tomu ze taku prasklinu si nemoze nikto vsimnut to je vidno uz len ked je ten ram zlomeny a pripadne len viac prasknuty... 😞
Dobrý,chcem sa spýtať či autobusy jazdiace na trase aupar--->xxx či sú ty vodiči normálny.Minule si tak idem že nastúpim na autobus a ten "nemo" mi zavrel pred nosom dvere.Bodaj by sa mu odtrhlo koleso na trase xxx<---aupark.Jaký bezočivci sú tí autobusári!!
Reakcia na: galiyosha #15627:
Ano dvaja vodici ktory maju zadelenie maju skoro vzdy pridelene vozidlo na ktorom stale jazdia, niektory prideleny voz nemaju preto ze nie su vozidla alebo ich nechcu dobrovolne...

Ked ma vodic zalohu tak len asi raz za pol roka sa mu stane ze dostane na zalohu prave vozidlo na ktorom jazdi iny vodic tiez zo zalohy... 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.