Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #156127:
To nevedeli dnes vypraviť viac skoda 29T/30T v prevádzke je len 17 zo 44.
Takže na 63 sa opäť našli kĺbaky, s výnimkou štvrtého poradia. Banda debilov.
Reakcia na: Johny D #156125:
Ved napíš alebo zavolaj na dispečing nech vymenia voz za kapacinejší ako minulý víkend , keď vymenili všetky kačice na 3/8.
Reakcia na: Max #156121:
Odklon zo Špitálskej cez Blumentál a Vazku trval pre všetky eliny z neznámych dôvodov až do konca premávky.
Tak takmer cely rok sa na 123 pocas vikendu vypravuju 12 metrove autobusy (aj ked nie kvoli kapacite, zhodou nahod to pocas vikendov najma popoludni prave kvoli kapacite bodlo), tak na zlatu sobotu sa tam nasadi 9 metrovy bus. Kto uz o tomto rozhodol, tak je asi nekopetentny svojej kompetencie.
Reakcia na: Gryzly65 #156123:
Práveže preto, že majú dieselagregát som si myslel, že to tak je. Niečo ako "končí vedenie a automaticky sa spustia palice a agregát". Ale neznie to moc presvedčivo ?
Reakcia na: Andreas.Papak #156122:
To druhé príčinou nebude - robili by to všetky, nielen DeGeše.
Reakcia na: mrcheef #156108:
Nebude dôvod pragmatickejší? Ak sa nemýlim v tom mieste je spojenie vedenia so šponovaním, nemôže to byť aj tým? Prípadne nemôže to byť napríklad väčšou výškou vedenia čo spôsobí nejaké "automatické" stiahnutie palíc?
Práve teraz na Blumentáli 9 smer Ružinov.
Reakcia na: mizo997 #156115:
A tak isto sa mohlo stať, že dva z troch išli rovno do vozovne 😉
Reakcia na: david1 #156118:
Alebo keby sme mali nejaký relevantný počet ZV, tak nejaké to môžu vykryť.. ako napr. v Brne.
Napr. už o 3 viac abus ZV ako dnes, už to by bolo vidno. A nehovoriac o tom, že nie je to tak dávno, keď sme mali v meste 12 abus ZV (4 kolóny a každá po 3 vozy) a k tomu aj tbus ZV..
Reakcia na: Marek1978 #156117:
Súhlas ale dispečer by mal tie prestávky trochu korigovať aby nevznikali diery cez 20 min. Myslím aby si ju nečerpali naraz tri poradia za sebou....
Problémové sú aj L50 a 98.
Reakcia na: mizo997 #156115:
Je to pravidelne, nakolko su v mestach zapchy a spoje meskaju a prichadzaju na konecnu uz po svojich odchodoch. Po dalsie si cerpaju povinnu prestavku zo zakona.
Reakcia na: mizo997 #156115:
1, evidentne to možné je, nakoľko o tom píšeš.
2, tí čo prišli z mesta, išli čerpať zákonnú prac.prestávku, keďže sa dovtedy nezastavili od striedania, napríklad.
Je mozne aby 68 stale meskala a clovek cakal vyse pol hodiny na smolenickej??? vodic na holicskej pravidelne zaspi alebo aky je problem? je to iba jedna zastavka takze premavka ziadna...a autobusov je tam dostatok pretoze z mesta prisli asi 3!!!
Reakcia na: Max #156113:
...aspoň že semafory už fungujú.
Premávka električiek cez Račko smer Rača po nehode auto vs. Tram už obnovená, zdržanie dopravy do 20 minút.
Reakcia na: Mike #156110:
Policajti to tam riadia stále, ale už sa tam inštaluje nový semafor. Akurát majú problém s tým, že na tom semafore bola ešte uchytená značka, ktorá im tam po tej deformácii pri nehode akosi nechce držať.
Ale už to tam zrejme bude čoskoro opäť zapnuté.
A 6112 sa prekotúlala okolo ako autoškolská jazda.
Reakcia na: Mike #156110:
Mike - veru tak ta krizovatka je prepchata v spickach.. Ja som vcera toho policajta ani dobre nevidel, len som pocul, ze piska, potom som len zacul, jak zakrical ked som bol na prechode, ze mozem prejst, lebo siel smer z Legionarskej.. Ano, dynamicke riadenie policajtmi byva niekedy ovela efektivnejsie, to suhlasim?
Takze aj rano sa cinili policajti.. Dufam, ze semafory coskoro opravia.. lebo asi zasa sa tam niekdo sunda s niekym.. (ked tam nebudu policajti riadit..)
Reakcia na: Mopy #156109:
Policajti tam úradovali aj dnes v rannej špičke. Ono samotné riadenie policajtami, pokiaľ fungujú rozumne, vie byť niekedy ešte lepšie ako semafory, pretože policajt vie zabezpečiť najlepšie dynamické riadenie križovatky podľa aktuálneho dopytu (a často mám skúsenosť že preferujú MHD), pričom minimálne v centre idú všetky semafory na pevný signálny plán.
Iná situácia je na Račku v špičke, kde sú ráno všetky smery naplnené na viac ako 100% a kolóny sú odvšadiaľ či to bude riadiť semafor alebo policajti...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.