Alebo keby sme mali nejaký relevantný počet ZV, tak nejaké to môžu vykryť.. ako napr. v Brne.
Napr. už o 3 viac abus ZV ako dnes, už to by bolo vidno. A nehovoriac o tom, že nie je to tak dávno, keď sme mali v meste 12 abus ZV (4 kolóny a každá po 3 vozy) a k tomu aj tbus ZV..
Súhlas ale dispečer by mal tie prestávky trochu korigovať aby nevznikali diery cez 20 min. Myslím aby si ju nečerpali naraz tri poradia za sebou....
Problémové sú aj L50 a 98.
Je to pravidelne, nakolko su v mestach zapchy a spoje meskaju a prichadzaju na konecnu uz po svojich odchodoch. Po dalsie si cerpaju povinnu prestavku zo zakona.
1, evidentne to možné je, nakoľko o tom píšeš.
2, tí čo prišli z mesta, išli čerpať zákonnú prac.prestávku, keďže sa dovtedy nezastavili od striedania, napríklad.
Je mozne aby 68 stale meskala a clovek cakal vyse pol hodiny na smolenickej??? vodic na holicskej pravidelne zaspi alebo aky je problem? je to iba jedna zastavka takze premavka ziadna...a autobusov je tam dostatok pretoze z mesta prisli asi 3!!!
Policajti to tam riadia stále, ale už sa tam inštaluje nový semafor. Akurát majú problém s tým, že na tom semafore bola ešte uchytená značka, ktorá im tam po tej deformácii pri nehode akosi nechce držať.
Ale už to tam zrejme bude čoskoro opäť zapnuté.
A 6112 sa prekotúlala okolo ako autoškolská jazda.
Mike - veru tak ta krizovatka je prepchata v spickach.. Ja som vcera toho policajta ani dobre nevidel, len som pocul, ze piska, potom som len zacul, jak zakrical ked som bol na prechode, ze mozem prejst, lebo siel smer z Legionarskej.. Ano, dynamicke riadenie policajtmi byva niekedy ovela efektivnejsie, to suhlasim?
Takze aj rano sa cinili policajti.. Dufam, ze semafory coskoro opravia.. lebo asi zasa sa tam niekdo sunda s niekym.. (ked tam nebudu policajti riadit..)
Policajti tam úradovali aj dnes v rannej špičke. Ono samotné riadenie policajtami, pokiaľ fungujú rozumne, vie byť niekedy ešte lepšie ako semafory, pretože policajt vie zabezpečiť najlepšie dynamické riadenie križovatky podľa aktuálneho dopytu (a často mám skúsenosť že preferujú MHD), pričom minimálne v centre idú všetky semafory na pevný signálny plán.
Iná situácia je na Račku v špičke, kde sú ráno všetky smery naplnené na viac ako 100% a kolóny sú odvšadiaľ či to bude riadiť semafor alebo policajti...
Krizovatka na Racku neviem od kedy nesli svetla vcera, ale ked som siel okolo 18.45, uz tam policajt piskal a riadil dopravu o dusu.. Neviem ako to vyzera dnes, dufam, ze sa im to podarilo opravit.. Ta krizovatka, to je divocina (bez funkcnych svetiel).. A kukam, ze ak sa neskoro vecer pobozkali auto a elina, to bol dosledok uz "vypadnutych" svetiel najskor..
Robí to presne na úrovni tých tabúľ, ktoré sú za semaforom pred zastávkou (tie ktoré ukazujú obsadenosť parkovísk.) Niektoré 30 TrDG akoby dostali povel na stiahnutie zberačov presne pri prejazde tým miestom.
Mám podozrenie, že to buď robia tie tabule, alebo je tam dáke rušenie od Hlavnej stanice (rušenie koľajových obvodov).
6106, ale aj niektoré iné 30 Tr DG majú problém, že jazde po Pražskej, pred zastávkou Sokolská, sa im stiahnu dole zberače. Zatiaľ sa neprišlo na to, aká je príčina, resp. spúšťač stiahnutia zberačov. Napriek tomu sú vozidlá vypravované na linku 64... niektorí preto začali jazdiť aj na agregát.
Každopádne vodič zo 64/2 bol vzhľadom na túto poruchu odmietol s vozidlom ďalej jazdiť a bolo vymenené za 6292.
Premávka obojsmerne obnovená. K2S 7101 ide po vlastných smer vozovňa Krasňany (nehoda sa stala smer Rača)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
Každopádne vodič zo 64/2 bol vzhľadom na túto poruchu odmietol s vozidlom ďalej jazdiť a bolo vymenené za 6292.